اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

میدان مسجد جامع هشترود چند دهه در کلنگ‌زنی مانده است

امام جمعه هشترود به مشکل میدان مسجد جامع هشترود اشاره کرد و گفت: هنوز پس از گذشت چند دهه از کلنگ‌زنی میدان مسجد جامع این شهر، هنوز این پروژه خاک می‌خورد و حتی یک درصد هم پیشرفت نکرده است.

میدان مسجد جامع هشترود چند دهه در کلنگ‌زنی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: با وجود گفت‌وگوی 1+5 و فشارهای غرب علیه کشورمان، ایران به هیچ‌وجه نباید از برنامه‌های هسته‌ای خود عقب بنشیند.

*ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است

وی افزود: ایران کشوری صلح‌طلب است و با هیچ کشوری قصد دشمنی هم ندارد بلکه برنامه‌های غلط بعضی کشورها باعث شده کشور ما با آنها دشمنی کند.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: مذاکرات 1+5 قطعا به نفع کشور ماست و تا زمانی که آمریکایی‌ها دست از شیطنت و تحریم کشور ما برندارند و حسن نیت خود را نشان ندهند، مذاکره با آنها امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همان‌طور که کشورهای غربی بر روی حرف ناحق خود ایستاده‌اند، مذاکره‌کنندگان ما هم باید بر روی حرف حق‌مان بایستند و چانه‌زنی‌ها و سختگیری‌های غربی‌ها برای شکستن مقاومت مردم ایران اسلامی است.

رشادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نرمش قهرمانانه گفت: نباید در برابر لبخندهای فریبکارانه دشمن خام شویم بلکه با بهره‌گیری از تدابیر و رهنمودهای رهبری، حق خودمان را بگیریم و در عین حال خواسته‌ای که آن‌ها دارند، اگر حق است بدهیم و اگر ناحق و زور است با نرمش قهرمانانه وارد شویم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود و از حق خودش کوتاه نمی‌آید، بیان داشت: باید در مذاکرات و پیشنهاداتی که بین گروه ایرانی و گروه 1+5 مطرح می‌شود منافع ملت ایران و منافع جامعه اسلامی در نظر باشد.

خطیب جمعه هشترود در ادامه به حضور حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین اشاره کرد و گفت: حضور گسترده حجاج ایرانی و حتی کشورهای مسلمان سایر کشورها و طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در این مراسم نشان از این است که آمریکا دشمن اصلی و درجه یک کشور ماست.

وی افزود: دشمنی آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی مشهود بود؛ از ترور شخصیت‌های مملکت ما و دانشمندان هسته‌ای تا جایی که کار به تحریم‌ها کشید و کشور ما را در تنگنا قرار دادند، اما با درایت و هوشیاری ملت و رهبری فرزانه این تحریم‌ها به فرصت تبدیل شد.

امام جمعه هشترود در ادامه به دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: این دهه برای شناساندن شخصیت والای حضرت علی (ع) و تبیین امامت و ولایت در دنیا فرصت بسیار مناسبی است و شیعیان باید در اجرای برنامه‌های متنوع تلاش کنند.

وی در ادامه به مشکل مسئله میدان مسجد جامع هشترود هم اشاره کرد و گفت: هنوز پس از گذشت چند دهه از کلنگ‌زنی میدان مسجد جامع این شهر هنوز این پروژه خاک می‌خورد و حتی یک درصد هم پیشرفت نکرده است.

انتهای پیام/60007/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول