اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان:

امکانات کافی برای پزشکان نداریم/ پزشکان در دامغان نمی‏مانند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با بیان اینکه امکانات کافی برای پزشکان نداریم، گفت: به ‌دلیل مشکلات متعدد، پزشکان در دامغان نمی‏مانند.

امکانات کافی برای پزشکان نداریم/ پزشکان در دامغان نمی‏مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدیحیی شنایی ظهر امروز در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان در سالن اجتماعات این بیمارستان اظهار داشت: مشکل نخست دامغان، عدم حضور پزشکان در شهرستان دامغان و نبود امکانات است و در شهرستان، امکانات کافی برای پزشکان نداریم.

وی افزود: باید گرایشی در شهرستان دامغان ایجاد شود که با توجه به بعد مسافت بتوانیم پزشکان بیشتری را جذب کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به بحث عدم وجود دستگاه رادیولوژی و تجهیزات در بیمارستان ولایت دامغان به عنوان دومین مشکل بهداشت و درمان در شهرستان دامغان اشاره کرد.

شنایی اظهار داشت: مشکل بعدی که باید به آن پرداخت، این است که بعد از انتقال بیمارستان سابق به بیمارستان جدید، دستگاه رادیولوژی و تجهیزات آن که در بیمارستان سابق نصب شده است، منتقل شود.

وی تصریح کرد: تلاش‏های زیادی انجام گرفت تا این تجهیزات منتقل شود و بخشی از این کار انجام شده و مابقی در حال تکمیل است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همیاری رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان که خود دارای تجربه و سابقه فراوان در این حوزه بوده، مشکلات پیش روی مرتفع شود.

در این آیین از خدمات و زحمات سیدحسن ترابی تقدیر و غلامرضا محمدی به عنوان رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان به حاضران معرفی شد.

محمدی از متخصصان کودکان در شهرستان دامغان است که قبل از این در سمت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام وظیفه می‏کرد.

بیمارستان ولایت دامغان در بهمن ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور وقت مورد بهره‏برداری قرار گرفت و این بیمارستان از رهاوردهای سفر مقام معظم رهبری به شهرستان دامغان در سال 85 بوده که به مردم این شهرستان هدیه شد.

انتهای پیام/74002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول