اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار تأکید کرد

بهره‌گیری از زندگی اسلامی و الگوپذیری از زندگی ائمه

امام جمعه بیجار بر بهره‌گیری از زندگی اسلامی و الگوپذیری از زندگی ائمه تأکید کرد و گفت: الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار مهم‌ترین معیار برای چگونگی زندگی صحیح اسلامی است.

بهره‌گیری از زندگی اسلامی و الگوپذیری از زندگی ائمه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های پر فیض نماز جمعه این هفته در حسینیه این شهر ضمن تبریک دهه ولایت و ولادت امام هادی (ع)، از برگزاری مراسم جشن در مساجد شهری و روستایی شهرستان بیجار به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و اظهار کرد: بدون شک الگوپذیری از زندگی سرشار از درس و معنویت ائمه اطهار و خدامحوری رمز موفقیت مومنین است چرا که ائمه اطهار با قدم نهادن در راه حق  و معرفت دینی، همواره در مسیر سعادتمندی و اجر اخروی حرکت کرده‌اند.

وی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های معنوی دهه ولایت تأکید و بیان کرد: ترویج زندگی اسلامی و بهره‌مندی از زندگی ائمه در این ایام خصوصا میان جوانان موجبات سعادت جامعه را فرام خواهد کرد.

مرادی با بیان اینکه تمامی هم و غم دشمن کم‌رنگ کردم اعتقادات مذهبی و درو شدن جوانان این مملکت از زندگی اسلامی و ائمه اظهار است گفت: دهه ولایت و اعیاد این ماه پر از فضیلت مناسب‌ترین دوران برای پر رنگ کردن اعتقادات مذهبی و نهادینه کردن ارزش‌های فرهنگی دینی اسلامی در کشورمان است.

وی در ادامه بر خدامحوری در زندگی مسلمانان تأکید و تصریح کرد: خدامحوری در زندگی موجبات فراهم آمدن فضایل معنوی در زندگی فردی و اجتماعی خواهد شد.

خطیب جمعه بیجار خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با خدامحوری و اطاعت از خداوند  همواره در مسیر حق و حقیقت و عدالت گام برمی دارند و الگوی به تمام معنایی برای رهبران سایر کشورها از جمله کشورهای مسلمان هستند.

تلاش نیروی انتظامی برای کاهش سرقت احشام در بیجار

امام جمعه بیجار در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی با اشاره به افزایش سرقت احشام در روستاها و گاوداری‌های اطراف شهر خواستار تلاش بیشتر نیروی انتظامی بیجار در پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان شد و گفت: امنیت و آسایش مردم  از مهم‌ترین ضروریات و الزامات زندگی است که باید نیروی انتظامی با همکاری و هماهنگی سایر نهادهای نظامی به ویژه سپاه در حفظ و برقرای آن تلاش بیشتری بکار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید امنیت مردم بیجار با وجود این سارقان به مخاطره بیفتد، گفت: تلاش نیروی انتظامی باید از گذشته بیشتر شود زیرا با وجود این سرقت‌های پی در پی مردم این شهر در ترس و وحشت به سر می‌برد.

مرادی در پایان با بیان اینکه بخشی از اقتصاد این شهرستان به دامداری و گاوداری‌ها بستگی دارد گفت: نباید ادامه این سرقت‌ها موجی به زوال رفتن اقتصاد دامداری و گاوداری‌های این شهرستان شود.

انتهای پیام/79015/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول