اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد تاکستان:

بسیج دانشجویی جایگاه بسیج در دانشگاه‌ها را ارتقا داده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: بسیج دانشجویی نقش بسزایی در دانشگاه‌ها دارد و سبب ارتقا و ترویج جایگاه بسیج در بین دانشجویان شده است.

بسیج دانشجویی جایگاه بسیج در دانشگاه‌ها را ارتقا داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ظهر امروز با حضور بهرام‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، حجت‌الاسلام حیدری نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی قزوین، برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، معاونان، استادان و جمعی از بسیجیان در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد.

محمد بهرام‌زاده در این مراسم در سخنانی با اشاره به عشق بسیجیان به اسلام و ایران اظهار داشت: بسیج دارای سه مؤلفه اساسی بوده که خدا محوری و تقوای بسیجی از شاخص اصلی آن به شمار می‌آید و تمام کسانی که برای احیای اسلام قیام کرده‌اند بسیجی محسوب می‌شوند و امروز آنانی که برای اعتلای اسلام، انقلاب و محافظت از کیان کشور حضور فعال دارند، بسیجی واقعی هستند.

وی با بیان اینکه شاخص دوم بسیجی ولایتمداری و تبعیت صرف از مقام عظمای ولایت در تمامی عرصه‌ها است، افزود: اگر بسیجی فارغ از تمام زحمات از مدار ولایت خارج شود یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های یک بسیجی را از دست داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اشاره به تحولات منطقه و جهان ابراز داشت: امروز در جامعه جهانی شاهد اتفاقات عدیده‌ای هستیم که سبب شده کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد که این به واسطه نظر و تدبیر مقام معظم رهبری است و به همین لحاظ بسیجیان هوشیار باید همواره نظرات و فرامین رهبری را سرلوحه کارها و فعالیت‌های خود قرار دهند.

بهرام‌زاده شاخص سوم یک بسیجی را مردم‌داری دانست و تصریح کرد: اگر بسیجی در کنار مردم و برای مردم نباشد، بسیجی نخواهد بود؛ تمام بسیجیان نظام بدون نام و نشان مشغول خدمتگزاری هستند و این به واسطه همان در کنار مردم و برای مردم بودن است.

این مسئول در ادامه عشق را به عنوان مؤلفه دیگری در کنار سه محور و شاخص بسیجیان دانست و اظهار کرد: عشق به وطن و عشق به خدمتگزاری سبب شده بسیجی از تمامی ناملایمتی‌ها و مشکلات به راحتی عبور کرده و به رسالت بزرگ خود بپردازد و اگر عشق نباشد حضور در عرصه بسیج محال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در پایان گفت‌: بسیج دانشجویی این دانشگاه با اقدامات و فعالیت‌های مستمری که در زمینه‌های مختلف انجام داده سبب ارتقا و ترویج جایگاه بسیج در بین دانشجویان شده است و امید داریم این روند در آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم پس از ارائه عملکرد یکساله بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از زحمات محمد اسدالهی مسئول سابق بسیج دانشجویی این واحد تقدیر و حکم داود هاشمی به عنوان مسئول جدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اهدا شد.

انتهای پیام/77003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول