اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

خنده‌های دیپلماتیک دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبرد

امام جمعه موقت خلخال گفت: خنده‌های دیپلماتیک باعث نشود که دستاوردهای نظام زیر سئوال برود.

خنده‌های دیپلماتیک دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام سیدمحسن محسنی امام جمعه موقت خلخال در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خلخال گفت: خنده‌های دیپلماتیک باعث نشود که دستاوردهای انقلاب به فراموشی سپرده شود.

محسنی با اشاره به دست‌ و پا زدن کشور آمریکا در سوریه گفت: همه این تحرکات آمریکا به خاطر نجات از گرداب سوریه است و عقربه بیداری اسلامی به عقب برنخواهد گشت زیرا تفکر و آرمان بزرگ امام(ره) متجلی شده و بیداری اسلامی با رونق به جلو در حرکت است.

محسنی با اشاره به مذاکرات ژنو گفت: اعتقاد مادر شهید احمدی روشن این است که یک قدم از آرمان‌های این انقلاب و اهداف شهدا به عقب نخواهیم نشست.

محسنی گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون مریض لاعلاج در بیمارستان‌های کشور در انتظار درمان توسط محصولات پزشکی هسته‌ای هستند و دشمن باید بداند که غنی‌سازی قابل مذاکره نیست، خط قرمز است و یک گرم اورانیوم به خارج از این مرز کشور اسلامی ایران نخواهد رفت.

وی با اشاره به فکر بعضی که شعار مرگ بر آمریکا در جامعه باید به زودی فراموش شود، گفت: امام راحل بر این نظر بودند که اگر ذره‌ای غفلت کنیم آمریکا همه را نابود خواهد کرد و در نهاد و سرشت این جنایتکار کینه عمیق دشمنی با اسلام ناب محمدی نهفته و موج می‌زند که مسلمانان باید بیش از پیش آگاه به مسائل باشند.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لابی صهیونیستی در پشت پرده برنامه‌های استکبار جهانی قرار دارد و شعار مرگ بر آمریکا از درون وجود ملت ایران برخاسته است و فراموش نخواهد شد.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت شهید مصطفی خمینی افزود: امام راحل (ره) احترام ویژه‌ای به این شهید بزرگوار قائل بود و همواره این شهید در تمام سختی‌ها امام راحل را همراهی کرد.

وی با اشاره به هفته ایمنی از 20 تا 26 مهر ماه گفت: ایمنی امری مهم و حیاتی در جامعه بود و باید خانواده‌ها در راستای آموزش و بهره‌گیری از آموزش‌های لازم با جدیت تلاش کنند.

امام جمعه موقت خلخال با تبریک هفته ورزش و تربیت‌بدنی خواستار توزیع عادلانه امکانات ورزشی و حاکمیت اخلاق و معنویات در ورزش و جامعه شد و از مسئولین نیز خواست تا با حمایت‌های اساسی ورزش را حمایت کنند.

محسنی با اشاره به روز صادرات نیز گفت: ملت ایران منتظر است تا تیم اقتصادی دولت با جدیت با مشکلات اقتصادی و تورم مبارزه کند. که برای مبارزه با این بحران نیز نعمت‌های فراوانی از جمله نفت، گاز و داروهای گیاهی در کشور ما وجود دارد.

محسنی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به کنگره حج با تبریک عید غدیر به تمامی مسلمانان گفت: هدایت بشری در روز عید غدیر تکمیل شد و ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) توسط پیامبر در جامعه جاری گشت.

انتهای پیام/62008/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول