اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بهبود فرآیندها

آزمایشگاه‏‌های آبفای شرق استان تهران تجهیز شد

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از تجهیز آزمایشگاه‌‏های این شرکت و بهبود فرآیندها در سال جاری خبر داد.

آزمایشگاه‏‌های آبفای شرق استان تهران تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، رابعه کیانی با اشاره به فعالیت‌‏های اخیر این دفتر در راستای تجهیز آزمایشگاه‌‏ها و فرآیندهای مربوطه گفت: با توجه به لزوم و حساسیت تامین آب شرب سالم و بهداشتی، دو دستگاه سامانه پایش لحظه‌‏ای برای کنترل و رصد دائم وضعیت کیفی آب جنب مخازن شهر فشم و منابع تامین آب جاجرود نصب شده است.

وی افزود: در حال حاضر، از جهت پارامترهای کلر، کدورت وpH  اطلاعات کیفی به صورت تحت وب قابل مشاهده بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل کیفی احتمالی، این سامانه دارای قابلیت ارسال پیام کوتاه است.                     

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در ادامه ضمن اشاره به انعقاد قرارداد خرید مواد گندزدا با برگزاری مناقصه دو مرحله‌ای ابراز داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت تهیه و ذخیره کافی مواد گندزدا و با توجه به پیش‏‌بینی نیاز سالانه، ضمن برگزاری مناقصه دو مرحله‏‌ای با تهیه اسناد لازم با همکاری دفتر تامین و تصفیه آبفای استان تهران و انجام بازدید از کارخانه تولیدکننده، قرارداد منعقد شد.

کیانی بیان کرد: در حال حاضر، تامین مواد گندزدای مصرفی بدون وقفه و در اسرع وقت به سایت کلرزنی در شهرهای تابعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2568/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول