اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

ارتش المختار عراق، پادشاه بحرین را به کناره‌گیری از قدرت فراخواند

رهبر ارتش المختار عراق با فراخواندن پادشاه بحرین به کناره‌گیری از قدرت، تاکید کرد: اگر سرنگونی آل‌خلیفه دشوار است، ادامه حضور آن در راس قدرت ناممکن است.

ارتش المختار عراق، پادشاه بحرین را به کناره‌گیری از قدرت فراخواند

«واثق البطاط» رهبر ارتش المختار عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد با فراخواندن «حمد بن عیسی آل خلیفه»، پادشاه بحرین به کناره‌گیری از قدرت پیش از اینکه زمان آن بگذرد، تاکید کرد: اگر سرنگونی آل خلیفه دشوار است، ادامه حضور آن در قدرت محال است.

وی در توضیح این مطلب افزود: آل خلیفه اکنون فقط بر فرزندان و زنان خاندان حاکم، حکومت می‌کند و حمایت اشغالگر سعودی، ننگی برای آن است.

البطاط تصریح کرد: نظام حاکم بحرین با رویکردی طایفه ای، بین گروه‌های مختلف مردم، تبعیض قائل است و موضع خصمانه‌ای را در برابر اکثریت شیعه این کشور در پیش گرفته  به این ترتیب خود را کاملا از بحرینی ها جدا کرده است.

وی افزود: آل خلیفه با این کوته‌فکری که در پیش گرفته، ننگی برای تاریخ بحرین است و هرگز نمی‌تواند راه درست را پیدا و از خشم مردم نجات پیدا کند.

البطاط با بیان اینکه بحرین از شرق تا غرب و شمال و جنوب آن از نظر مساحت با یکی از نقاط عراق برابری نمی‌کند، از اینکه چطور یک دیکتاتور خونریز بر کشوری به این کوچکی حاکم شده است، ابراز شگفتی کرد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول