اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‏‌آموزان

کاروان راهیان نور دماوند به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شد + تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان دماوند از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌‏آموزی از این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

کاروان راهیان نور دماوند به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شد + تصاویر

داوود طایفه‏‌خانی صبح امروز در حاشیه اعزام این کاروان در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: این کاروان که نخستین کاروان دانش‌‏آموزی راهیان نور سال 92 است، به منظور دیدن از مناطق عملیاتی غرب کشور به کرمانشاه اعزام شد.

وی این کاروان را شامل 200 نفر از دانش‌‏آموزان پسر دبیرستانی ذکر کرد و افزود: اعزام کاروان‏‌های راهیان نور دانش‌‏آموزی شهرستان دماوند، همه ساله از مهر ماه آغاز می‌‏شود و تا پایان سال ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: اعزام دانش‌‏آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور به دلیل گرمی هوا در حال حاضر، از آبان ماه آغاز خواهد شد.

طایفه‌‏خانی اضافه کرد: در اردوهای راهیان‌نور دانش‏‌آموزی، نیمی از اعتبارات مورد نیاز از سوی وزارت آموزش و پرورش و بقیه توسط سپاه پاسداران پرداخت می‌‏شود.

وی، برنامه‌‏های ابلاغی برای راهیان‌نور دانش‌‏آموزی را مختص دانش‏‌آموزان سال دوم دبیرستان و دارای درس آمادگی دفاعی برشمرد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: این دانش‌‏آموزان پس از بازگشت از این سفر معنوی، در قالب کاروان‏‌های راهیان‌نور به میادین تیر داخل شهرستان دماوند اعزام می‏‌شوند.

طایفه‌‏خانی با بیان اینکه دانش‌‏آموزان دماوندی برای حضور در مناطق جنگی مختار هستند، اظهار کرد: با این وجود، نوجوانان و اولیای آنها برای اعزام، استقبال بسیاری نشان می‌‏دهند.

وی تصریح کرد: در سال‏‌های گذشته، با توجه به میزان جمعیت شهرستان دماوند، در خصوص اعزام دانش‏‌آموزان به اردوهای راهیان ‌نور نسبت به سایر شهرستان‏‌های استان تهران، رتبه‏‌های خوبی کسب کرده‌‏ایم.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: همه سعی ما در سال جاری نیز تداوم روند موفق و رو به رشد اعزام دانش‌‏آموزان است.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول