اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های لیگ برتر

درخشش هندبالیست‌های شهرداری / ثامن هم حریف بانوان کردستانی نشد

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در یک رقابت سخت و نفسگیر موفق شد تیم قدرتمند ثامن‌الحجج تهران را با نتیجه نزدیک 19 بر 18 از پیش رو بردارد.

درخشش هندبالیست‌های شهرداری / ثامن هم حریف بانوان کردستانی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، تماشاگرانی که پیش از ظهر امروز در سالن بهنام‌شاد این شهر حضور داشتند از دیدن یک بازی زیبا و نفسگیر به وجد آمدند و بار دیگر ثابت شد جوانان کردستانی در صورت فراهم بودن شرایط توان انجام کارهای بزرگ را دارند.

در آغاز بازی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران از ساعت 10 امروز دو تیم ثامن تهران و شهرداری سنندج به میزبانی شهرداری رو در روی یکدیگر ایستادند.

تیم ثامن‌الحجج تهران که عنوان نائب قهرمانی فصل گذشته پیکارها را یدک می‌کشید در این بازی با اتکا به 6 مهره ملی‌پوش خود آمده بود تا با کسب پیروزی در این دیدار همچون سال قبل خود را مدعی قهرمانی نشان دهد.

اما شهرداری سنندج که بنا به گفته شافعیان سرمربی این تیم جوانگرایی را در بازی‌های این فصل در دستور کار قرار داده است از همان ابتدای رقابت پا به پای حریف نامدار خود پیش آمد تا در نهایت نیمه نخست با نتیجه تساوی 7 -7 به پایان برسد.

شاگردان شافعیان نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و حتی در دقایقی از بازی با اختلاف 5 گل از میهمان پرادعای خود پیش افتادند که البته این فاصله توسط بازیکنان تیم ثامن به حداقل کاهش یافت.

سرانجام در حالی که بازی با نتیجه نزدیک 19 بر 18 به سود شهرداری سنندج در جریان بود داور مسابقه با دمیدن در سوت خود تیم برنده میدان را مشخص کرد و به این ترتیب هندبالیست‌های کردستانی به دومین برد متوالی خود در این فصل دست یافتند.

تیم شهرداری سنندج که در فصل گذشته با نام شهید شکوهی در پیکارها حاضر بود در هفته نخست لیگ برتر امسال در زمین خود تیم لارستان را مغلوب کرد و در هفته سوم رقابت‌ها جمعه آینده میهمان بام مشهد خواهد بود.

بام مشهد امسال برای نخستین بار به جرگه تیم‌های لیگ برتری پیوسته است با این وجود سرمربی تیم هندبال شهرداری سنندج معتقد است به هیچ عنوان نباید این تیم را به ویژه در حالی که در زمین خود بازی می‌کند دست‌کم گرفت.

به این ترتیب شهرداری سنندج با کسب این پیروزی همچنان صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ برتر را حفظ کرد و گام بلندی در راه کسب عنوان قهرمانی نیم فصل برداشت.

گفتنی است در پایان بازی امروز سمیرا علی‌رمایی با زدن 10 گل به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

انتهای پیام/79012/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول