اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی خواستار شد

نهادینه‌سازی ضرورت ورزش همگانی

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم به ضرورت ورزش همگانی و لزوم پرداختن به آن باید اعتقاد پیدا کنند، که وظیفه نهادینه‌سازی این تفکر بر عهده رسانه‌های جمعی قرار دارد

نهادینه‌سازی ضرورت ورزش همگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری صبح امروز در آئین پیاده‌روی خانوادگی در جمع مردم ارومیه، اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه باید با ضرورت ورزش همگانی و تاثیر آن بر سلامتی جسمی و روحی آشنا شوند، چرا که در صورت آگاهی یافتن نسبت به اهمیت این موضوع رغبت بیشتری به آن پیاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاثیر ورزش همگانی در سلامتی جسم، روح و روان غیرقابل انکار است، ادامه داد: تمامی مقاطع سنی از جمله سالمندان، جوانان و کودکان باید نسبت به این موضوع اهمیت ویژه‌ای را قائل شوند، زیرا در زندگی شخصی و فعالیت‌های اجتماعی از شور و نشاط مضاعف برخوردار می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ورزش منجر به فعال‌ و بانشاط‌ شدن افراد می‌شود، بیان داشت: ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی منجر به این می‌شود که اقشار مختلف جامعه با نشاط و خلاقیت بیشتر نسبت به سابق در فعالیت‌های روزانه حاضر شوند.

قنبری با اشاره به اینکه ورزش کردن و انجام فعالیت‌های اجتماعی توسط متخصصان همواره توصیه می‌شود، بیان داشت: متخصصان ورزش انجام روزانه 30 دقیقه پیاده‌روی را توصیه می‌کنند، بنابراین فارغ از مشکلات زندگی معمولی باید برای این مسئله نیز وقت گذاشته شود.

انتهای پیام/61002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول