اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان گیلان خبر داد

فعالیت 43 سمن ورزشی در گیلان

سرپرست حوزه معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان گیلان از فعالیت 43 سمن ورزشی در گیلان خبر داد.

فعالیت 43 سمن ورزشی در گیلان

سیداسماعیل پاداش‌ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ‌با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی و امور فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این هفته را تشریح کرد.

وی برگزاری دو جشن ازدواج پیوندهای آسمانی ویژه دانشجویان جهاد دانشگاهی و جوانان زیر پوشش کمیته امداد را از جمله برنامه‌های مذکور عنوان کرد.

این مسئول اظهار کرد: در مراسم ازدواج دانشجویی 200 زوج و در ازدواج جوانان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی 50 زوج ساماندهی شدند.

وی غبارروبی از مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته ذکر کرد و گفت: در این هفته نشست تخصصی با پیشکسوتان ورزش گیلان برگزار می‌شود.

پاداش‌ستوده برگزاری نشست فرهنگی با هیئت فوتبال گیلان را از دیگر برنامه‌های ورزشی در هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد و ادامه داد: این نشست به منظور ارائه راهکارهایی برای ایجاد آرامش فضای دربی در گیلان است.

وی بازدید از زورخانه پوریای ولی رشت با حضور نماینده ولی فقیه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

*فعالیت 43 سمن ورزشی در گیلان

سرپرست حوزه معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان گیلان از فعالیت 43 سمن ورزشی در این استان خبر داد و یادآور شد: از 122 سمن ثبت شده در گیلان 43 سمن در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: با توجه به تشکیل اداره کل ورزش و جوانان استان و ایجاد واحد ساماندهی امور جوانان، در این هفته جلسه هم‌اندیشی با سمن‌های جوان استان، پیرامون پیگیری وظایف و امورهای محوله سازمان‌های مردم‌نهاد که در حوزه جوانان فعالیت دارند به منظور تبادل نظر با آنها برگزار می‌شود.

پاداش‌ستوده با بیان اینکه مدیران سمن‌ها، همراه و همسو با اداره کل ورزش و جوانان استان گام بردارند، خاطرنشان کرد: سمن‌ها در این راستا می‌توانند فعالیت‌های مهمی را انجام دهند.

وی دیدار با خانواده منجی غریق «روزبه فقیه‌کیا» را از جمله برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

به گزارش فارس، تابستان امسال «روزبه فقیه‌کیا» منجی غریق 23 ساله اهل بندرانزلی پس از نجات سه نفر غریق در ساحل قوی انزلی بر اثر ایست قلبی جان سپرد.

انتهای پیام/84002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول