اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن:

نتیجه عادلانه بازی تساوی بود/ به آینده تیم امیدوار هستم

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن سورینت پس از باخت 3 بر دو تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت: نتیجه عادلانه بازی تساوی بود، اما حریف از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و پیروز میدان شد.

نتیجه عادلانه بازی تساوی بود/ به آینده تیم امیدوار هستم

بهنام برزایی عصر امروز پس از باخت 3 بر دو تیمش مقابل استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شرایط ما در جدول طوری است که در هر بازی به فکر برد هستیم تا بتوانیم وضعیت خود را در جدول سروسامان دهیم.

وی بیان کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، اما اگر ما دقت لازم را داشتیم و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم، اکنون این ما بودیم که جشن پیروزی می‌گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن سورینت اذعان داشت: ‌استقلال خوزستان تیم خوبی است و با وجود بازیکنانی باتجربه‌ای که در اختیار دارد نباید تصور کرد که این تیم سال اول خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند.

وی متذکر شد: به تماشاگران خود این اطمینان را می‌دهیم که شرایط ما به این شکل نخواهد ماند و قطعاً در هفته‌های بعد عملکرد بهتری به نمایش می‌گذاریم.

برزایی عنوان کرد: در نیم فصل اول تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما هنوز بازی‌های بسیاری وجود دارد و ما می‌توانیم امتیازات لازم را در ادامه کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم راه‌آهن سورینت در پایان هفته سیزدهم تاکنون 10 امتیاز کسب کرده است.

انتهای پیام/72015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول