اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی استقلال خوزستان:

بهترین بازی نیم فصل خود را ارائه دادیم/ نباید مغرور این برد شویم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: امروز یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل خود را انجام دادیم، چراکه با شناخت کافی از راه‌آهن وارد میدان شده بودیم.

بهترین بازی نیم فصل خود را ارائه دادیم/ نباید مغرور این برد شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و راه‌آهن سورینت، اظهار کرد: امروز یک بازی تاکتیکی و با برنامه ارائه دادیم که موفق شدیم با کمک تماشاگران 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: خوشحالم که توانستیم تمام برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم و با یک بازی جذاب و تماشاگرپسند پیروز میدان شویم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: راه‌آهن تیم خوبی است و جایگاه آن در این رده از جدول نیست، آنها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند، اما متاسفانه هنوز از بحران خارج نشده‌اند.

وی ادامه داد: ما برای این بازی برنامه داشتیم و در تمرینات خود بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم.

ویسی عنوان کرد: خط دفاع ما در این بازی بسیار خوب کار کرد و آن گلی را که در دقیقه 90 دریافت کردیم نمی‌توان گفت بر روی اشتباه خط دفاعی ما بود.

وی ابراز کرد: نباید مغرور این برد شویم، بلکه در ادامه باید نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و آنها را رفع کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان متذکر شد: اگرچه از اشتباهات داوری آسیب زیادی دیده‌ایم، اما هیچ موقع از قضاوت داوران شکایت نکرده‌ایم.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز، افزود: بازی با تراکتورسازی بسیار حساس است و قطعاً اگر در آن بازی پیروز میدان شویم، پدیده نیم فصل خواهیم بود.

ویسی در خصوص مصدومیت حسین کعبی و عادل کلاه‌کج گفت: حسین کعبی تا شروع نیم فصل دوم مصدوم است، اما عادل کلاه‌کج به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

انتهای پیام/72015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول