اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مقام سازمان میراث فرهنگی:

جشنواره انار سبب توسعه گردشگری در بادرود می‌شود

قائم مقام مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برگزاری جشنواره‌ انار می‌تواند به توسعه گردشگری در این منطقه کمک کند.

جشنواره انار سبب توسعه گردشگری در بادرود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مهدی حجت ظهر امروز در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره انار بادرود اظهار کرد: ریشه و هویت مردم ایران میراث فرهنگی آنها است و اقدامات مردم در گذشته و در شرایط فعلی در مقوله میراث فرهنگی تعریف می‌شود.

وی ادامه داد: در این منطقه سه ویژگی طبیعت، تاریخ و اعتقادات وجود دارد و از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده شود.

قائم مقام مقام سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: وجود امام‌زاده آقا علی عباس، سایت‌های تاریخی و گیاهان بی‌نظیری که در این منطقه تولید می‌شود، ظرفیت شهر را برای توسعه افزایش داده و می‌توان تنها در سایه وحدت مردم منطقه و مسئولان راه پیشرفت و توسعه را طی کرد.

وی به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بادرود اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند به توسعه گردشگری در این منطقه کمک کند، اما باید طرح جامعی از سوی مسئولین محلی طراحی شده که تمام مباحث اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کلان منطقه را در بر بگیرد.

حجت تاکید کرد: در صورت ارائه طرح جامع گردشگری و میراث فرهنگی این سازمان آماده همکاری با مسئولان در بحث کاوش مکان‌های باستانی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول