اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان

نخستین همایش «وقف و رسانه» در سمنان برگزار می‏شود

نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‏شود.

نخستین همایش «وقف و رسانه» در سمنان برگزار می‏شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در تشریح جزئیات برگزاری این همایش اظهار داشت: در برهه کنونی، اهمیت و جایگاه رسانه در جامعه به ویژه در فرآیند تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بسیار محسوس بوده و اثرگذاری رسانه‏های ارتباط جمعی در راستای نهادینه‏سازی این سنت دینی در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی افزود: رسانه‏ها محور توسعه محسوب می‏شوند و در دنیای امروز نقش بی‏بدیلی در تعلیم و تربیت مذهبی بر عهده دارند که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‏های رسانه‏ای در راستای انتقال مفاهیم و معانی والای انسانی بر افکار عمومی باید در شرایط فعلی بیش از گذشته تقویت شود.

رسانه‏های متعهد دینی وارد میدان شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: رسانه‏ها همواره در دنیای حاضر، نقش آموزشی بر عهده دارند و در جامعه اسلامی باید به این نقش بیشتر توجه شود.

واحدی ادامه داد: رسانه‏های متعهد دینی می‏توانند بهترین و مؤثرترین وسیله برای ترویج و اشاعه ارزش‏های والای دینی و انسانی باشند و باید از ظرفیت‏های آنها در راستای ترویج فرهگ ناب اسلام بهره‏برداری کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نظر دارد به منظور جلب مشارکت و همکاری رسانه‏های ارتباط جمعی رادیویی و تلویزیونی، مکتوب و مجازی در تبلیغ و ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف و قدردانی از خبرنگاران فعال در این عرصه، نخستین همایش وقف و رسانه را برگزار کند.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول