اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگاه‌های نظارتی گیلان وصول مطالبات بانک‌ها را پیگیری می‌کنند

شورای دستگاه‌های نظارتی گیلان بررسی دلایل عدم وصول مطالبات معوق شبکه بانکی را در دستور کار خود قرار داده است.

دستگاه‌های نظارتی گیلان وصول مطالبات بانک‌ها را پیگیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از بازرسی گیلان، در راستای وظایف ذاتی و نظارتی شورای دستگاه‌های نظارتی و براساس اهمیت وصول مطالبات معوق شبکه بانکی و برگشت بیت‌المال به خزانه دولت و بهره‌گیری عموم مردم از این تسهیلات و قرار گرفتن این مبالغ در مسیر اصلی خود، وصول مطالبات بانک‌ها در دستور کار شورای دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت.

در چند روز گذشته به واسطه مکاتباتی که با مدیران اداره امور شعب بانک‌های دولتی استان به عمل آمده است لیست تمام بدهکاران کلان شامل افراد حقیقی و حقوقی که تسهیلات در قالب عقود مختلف دریافت کرده و حاضر به بازپرداخت آن نیستند، خواسته شده است.

شورای دستگاه‌های نظارتی استان با توجه به اهمیت این موضوع نسبت به وصول مطالبات معوق بانکی تا حصول نتیجه نهایی و برگشت این مبالغ به سیستم بانکی در چرخه اقتصادی گیلان با جدیت دنبال کرده و در صورت تعلل و یا مسامحه از ناحیه هر مسئولی اقدام قانونی را اعمال می‌کند.

با وجود نظارت و حضور مستمر بازرسان این اداره کل و دیگر دستگاههای نظارتی، طبق دلایل مختلف وصول مطالبات بانک‌ها در استان تحقق پیدا نکرده و با توجه به اهمیت موضوع، شورای دستگاه‌های نظارتی گیلان که اداره کل بازرسی استان نیز یکی از اعضای این شورا محسوب می‌شود به طور قاطع و با جدیت پیگیری این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

ا‌نتهای پیام/2300/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول