اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر مشهد:

فرهنگ رضوی باید در کل کشور مشاهده شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرهنگ رضوی نه تنها در پایتخت معنوی ایران بلکه باید در کل کشور مشاهده شود.

فرهنگ رضوی باید در کل کشور مشاهده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید مشهد اظهار داشت: مردم زحمات و خدمات مهندس پژمان را فراموش نخواهند کرد و وی نیز با شهر مشهد وداع نخواهد کرد و امیدوارم در پست جدید به مشهد خدمت کند.

وی انتخاب شورای چهارم به وسیله مردم را پیامی فرهنگی دانست و افزود: مردم با انتخابشان پیامی فرهنگی دادند که باید مورد توجه شورا نیز باشد و فرهنگ رضوی نه تنها در پایتخت معنوی ایران بلکه باید در کل کشور مشاهده شود.

انتظاری خاطرنشان کرد: ما در شورا به دنبال شهرداری بودیم که متخصص باشد و از صرف هزینه‌های بی‌دلیل جلوگیری کند و با گروهی متعهد توجه ویژه به حاشیه شهر و محرومین جامعه داشته باشد و اطمینان دارم شهردار جدید قدم‌های محکمی در این زمینه برخواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: شهرداری باید درآمدی پایدار داشته باشد که همراه با عدالت و جلوگیری از سودجویی افراد باشد و ما نیز در شورای شهر همه تلاش‌های خود را برای این مهم خواهیم کرد.

وی همچنین با گلایه از برخی رسانه‌ها که انتقاد تندی نسبت به انتخاب شهردار جدید داشتند، گفت: بعضی رسانه‌ها دل برخی افراد پاک را به درد آوردند ولی شورا سکوت را ترجیح داد تا گذر زمان درستی این انتخاب را نشان دهد.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول