اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در قم

حوزه علمیه و پژوهشگاه دفاع مقدس تفاهم‌نامه امضا کردند

طی مراسمی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد تفاهم نامه همکاری بین مدیر حوزه‌های علمیه و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس امضاء شد.

حوزه علمیه و پژوهشگاه دفاع مقدس تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، هادی مرادپیری رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حجت الاسلام محمود ملک‌دار معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه و جمعی از اعضای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس حضور داشتند.

در ابتدای مراسم آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه تا کنون یک تفاهم‌نامه قلبی بین حوزه و فعالان ترویج فرهنگ دفاع مقدس وجود داشته است گفت: لازم بود تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص صورت بگیرد تا به صورت اساسی به این موضوع پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه روحانیت در زمینه‌های مختلف در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده است گفت: تعداد شهدایی که روحانیت در دفاع مقدس اهدا کرده در مقابل دیگر اصناف بیشتر است.

در ادامه این مراسم  هادی مرادپیری با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در مورد اصناف مختلف حاضر در جبهه‌های جنگ گفت: در مقایسه با دیگر اصناف روحانیت بیشترین شهید را در دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس را بیش از پیش تبیین کنیم.

در ادامه مراسم این تفاهم‌نامه به امضای مدیر حوزه های علمیه و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس رسید.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول