اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خطبا و اقشار گسترده مردم

جشن‌های «شکوه ولایت» در حریم رضوی برگزار می‌شود

با حضور خطبا و اقشار گسترده مردم 10 ویژه برنامه جشن «شکوه ولایت» هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

جشن‌های «شکوه ولایت» در حریم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ آستان قدس رضوی اعلام کرد: این ویژه برنامه‌ها همزمان با دهه ولایت هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء ویژه عموم زائران در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر رضوی در این ایام میزبان میلیون‌ها زائری است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و سراسر جهان آمده‌اند تا در آستانه عید غدیر حلاوت زیارت عالم آل محمد(ص)، حضرت رضا(ع) را بچشند و از این رو ویژه برنامه‌هایی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای زائران تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها خطباء و سخنرانان برجسته کشوری دعوت شده‌اند، افزود: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، حجج‌الاسلام‌‌ و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی، سید محمدباقر موسوی شاهرودی، سیدحمید میرباقری، سیدمرتضی حسینی و سیدحسین مؤمنی در این برنامه‌ها سخنرانی می‌کنند.

به گفته معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ولایت و امامت، غدیر از منظر امام رضا(ع)، تفسیر آیات ولایت و غدیر، شرح خطبه پیامبر در غدیر خم و آثار و برکات ولایت عناوین موضوعات سخنرانی جشن‌های «شکوه ولایت» است.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول