اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

مشکلات مجتمع‏های دام‏پروری شاهرود بررسی شد

مسائل و مشکلات مجتمع‏های دام‏پروری شهرستان شاهرود با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بررسی شد.

مشکلات مجتمع‏های دام‏پروری شاهرود بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در جلسه‏ای با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و شهرستان شاهرود، مسائل و مشکلات مجتمع‏های دام‏پروری در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی آن شهرستان بررسی شد.

در این جلسه، درباره واگذاری، فعال‏سازی، پیشگیری از بیماری‏های دامی و نظارت بر واگذاری‏ها بحث و تبادل نظر شد.

در نهایت مقرر شد: از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود و دام‏پزشکی شهرستان شاهرود برای جابه‏جایی دامداری‏های داخل شهر بسطام اعلام کتبی انجام شود و پس از اتمام مهلت تعیین شده مجتمع به دیگر افراد و سایر فارغ‏التحصیلان واگذار شود.

همچنین مصوب شد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود ظرف مدت 10 روز نقشه اصلاحی مجتمع دام‏پروری ده‏ملا را برای اصلاح صورت‏جلسه تفکیکی آماده کند و برای فعال‏سازی مجتمع دام‏پروری مجن مدیریت  شهرستان با همکاری و معرفی شرکت تعاونی مجن 20 واحد از قطعات مجتمع را واگذار و از طریق مدارک و مستندات موجود برای تامین آب دائم اقدام کند.

در ادامه تصمیم گرفته شد: برای پیشگیری از بیماری‏های دامی از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و دا‏م‏پزشکی شهرستان شاهرود، موضوع قرنطینه به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و راهکارهای اجرایی مشخص به دبیرخانه استان سمنان ارائه شود.

در ضمن در تمام مجتمع‏ها موضوع نظارت بر واگذاری‏ها و انجام فعالیت در قطعات واگذار شده در دستور کار مدیریت شهرستان شاهرود قرار گرفت و اراضی واگذار شده به متقاضیانی که بعد از دریافت قطعات عملکرد مناسبی نداشته‏اند، طبق مقررات خلع ید شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول