اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن هاشمی:

خدمت در دانشگاه برایم مهم‏تر از مترو است

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خدمت در دانشگاه برایم مهم‏تر از مترو است.

خدمت در دانشگاه برایم مهم‏تر از مترو است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، محسن هاشمی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، در مورد پروژه‏های در حال ساخت دانشگاه رودهن اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن یکی از دانشگاه‏های فعال دانشگاه آزاد اسلامی بوده که باید هر چه سریع‏تر و با فعالیت بیشتر نسبت به قبل در آینده نه چندان دور بتواند پروژه‏های خود را به اتمام برساند.

وی درباره اینکه توسعه دانشگاه آزاد اسلامی با چه چالش‏هایی روبه‏رو است، گفت: عمدتاً چالشی نمی‏بینم؛ بعضی از واحدهای کوچک دچار چالش شده‏اند ولی واحدهای بزرگ چنین مشکلی ندارند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در قالب واحدهای جامع، کوچک، بزرگ و علوم تحقیقات فعالیت می‏کنند و فعالیت عمرانی جزو فعالیت‏های لاینفک دانشگاه آزاد اسلامی بوده و ساخت و ساز مفیدی در سراسر کشور صورت گرفته است.

دانشگاه مکانی فرهنگی و علمی است

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعتقاد دارم در هر جا که هستیم، باید به میهن اسلامی و مردم شریف کشورمان خدمت کنیم و معتقدیم چون دانشگاه مکانی فرهنگی و علمی بوده، خدمت در دانشگاه مهم‏تر از جاهای دیگر است.

هاشمی ادامه داد: پروژه‏های مترو پروژه‏هایی است که در زیر زمین انجام می‏شود و مشکل اساسی هم وجود ندارد و بعضی وقت‏ها مسائل خاک و زمین‏شناسی موانعی را ایجاد می‏کند که مانع پروژه می‏شود.

وی تصریح کرد: در مورد ساخت و ساز چون آنجا از پیمانکاران و مشاوران خیلی متبحر استفاده می‏شود و بر اساس قوانین و نرم‏های سازمان برنامه و بودجه کار می‏شود، کار راحت است؛ پروژه‏های مترو یک ایستگاه و یک کیلومتر به صورت دائم تکرار می‏شود ولی باید از موانع عبور کنیم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پروژه‏های دانشگاه آزاد به دلیل پراکندگی در کل کشور و در جاهای مختلف با توپوگرافی و خاک و روش‏های مختلف ساخته می‏شود و عمدتا هم قیمت‏ها ثابت است و مشاوران هم در فاز سه حضور ندارند و کار مشکل‏تر است.

انتهای پیام/2568/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول