اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن هاشمی تأکید کرد

استفاده از مشاوران بزرگ در طرح های بزرگ

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم استفاده از مشاوران بزرگ در طرح های بزرگ تأکید کرد.

استفاده از مشاوران بزرگ در طرح های بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدیدی دو ساعته از پروژه‌‏های در حال احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم‏چون ساختمان‏‌های آموزشی، بیمارستان 96 تخت‏‌خوابی، سلف سرویس و بوستان دانشجو بازدید کرد.

در این بازدید، علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و هیئت رئیسه واحد رودهن، هاشمی و هیئت همراه وی را همراهی کردند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌‏های عمرانی در حال ساخت واحد رودهن در مورد نحوه نظارت بر پروژه‌‏ها گفت: فعالیت‏‌های عمرانی زیر نظر واحدهای دانشگاهی است و نظارت آن زیر نظر معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌‏گیرد و معاونت عمرانی روی این پروژه‌‏ها از نظر کمی و کیفی نظارت دارد.

استفاده از مشاوران بزرگ در طرح‌‏های بزرگ

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات اقتصادی که ناشی از تورم در کشور است، را باعث تاخیر در تحویل پروژه‏‌های عمرانی دانست.

هاشمی گفت: این عوامل باعث کند شدن روند احداث برخی از پروژه‏‌ها شده است و واحدهای دانشگاهی می‏‌توانند با به‏‌کارگیری مشاوران و پیمانکاران مجرب و باسابقه از تجربیات آنها در روند پیشبرد پروژه‏‌های ساختمانی کمک فراوانی بگیرند.

وی در مورد پیشبرد طرح‏‌های نیمه تمام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی به جهت اینکه قیمت‌‏ها مقطوع بوده و مشاوران را در فاز یک استفاده نمی‏‌کردند و از طرفی هم کشور دچار تلاطم قیمتی تورمی بوده، پیمانکاران در مقاطع مختلف دچار بحران می‏‌شدند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: از طرفی، رؤسای دانشگاه و معاونان عمرانی در تصمیم‏‌گیری ساخت و ساز تنها هستند و لازم است که یک مشاوره مسائل را بررسی کند و گزارش دهد و باید برای طرح‏‌های بزرگ از مشاوران مناسب استفاده شود.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول