اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اتومبیلرانی کردستان اعلام کرد:

مسابقات اتومبیلرانی در سنندج برگزار می‌شود

دبیر هیئت اتومبیلرانی کردستان از برگزاری رقابت‌های این رشته با حضور 25 ورزشکار و در چهار کلاس خبر داد.

مسابقات اتومبیلرانی در سنندج برگزار می‌شود

محمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقات اتومبیلرانی شتاب در جاده شهرک ساحلی و با حضور 25 ورزشکار برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت در چهار کلاس پراید استاندارد، 1600 شانزده سوپاپ استاندارد، 1800 استاندارد و آزاد و در بخش آقایان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت اتومبیلرانی کردستان با بیان اینکه در هر کلاس پنج خودرو حضور خواهند داشت گفت: در 15 روز آینده رقابت‌های بخش بانوان نیز برگزار خواهد شد.

اسدی مشکل عمده در این ورزش را نبود پیست عنوان کرد و گفت: اگر از پیست مناسب بهره‌مند باشیم نیازی به نیروی انتظامی نداریم و خودمان قادر به برگزاری رقابت خواهیم بود.

وی از تأمین زمین توسط بخش خصوصی در شهرک بهاران خبر داد و گفت: قرار شده است در این مکان پیست اختصاصی ساخته شود و بهره‌برداری از ان را بخش خصوصی انجام دهد.

دبیر هیئت اتومبیلرانی کردستان با بیان اینکه رشته اتومبیلرانی ورزش پر هزینه‌ای است اظهار کرد: حداقل هزینه مورد نیاز برای حضور یک خودرو در رقابت 400 هزار تومان است که این مبلغ برای کارهای ابتدایی تغییر وضعیت خودرو به منظور امکان شرکت در رقابت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/79012/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول