اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

داور شیرازی قاضی جدال قمی‌ها و اصفهانی‌های لیگ برتر شد

داور 41 ساله شیرازی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

داور شیرازی قاضی جدال قمی‌ها و اصفهانی‌های لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سیزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می‌شود و طی آن سه بازی در شهرهای اصفهان، انزلی و اهواز برگزار می‌شود و حساس‌ترین دیدار هفته برای فوتبال دوستان قمی و اصفهانی را صبای قم و ذوب آهن اصفهان در فولاد شهر برگزار می‌کنند.

در حالی که لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با تایلند در انتخابی جام ملت‌های آسیا دو هفته تعطیل بود، صبای قم زیر نظر محمد مایلی کهن به رفع نقاط ضعف خود پرداخت تا این هفته در میهمانی ذوب آهن اصفهان ناکامی‌های هفته گذشته را جبران کند.

شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه سعی می‌کنند نتایج نه چندان خوب صبا در فصل جاری لیگ برتر را که برای آن‌ها از 12 مسابقه شش باخت را رقم زده، جبران کرده و صبا را از جمع تیم‌های پائین جدول جدا کنند.

صبای قم به دنبال این است که پیروزی فصل گذشته در فولاد شهر را تکرار کند و این بار بعد از چند هفته طعم شیرین پیروزی در بازی‌های حساس لیگ برتر را در اصفهان بچشد.

صبای قم با محمد مایلی کهن در مجموع عملکرد خوبی تا این هفته نداشته است و حالا این مربی که تاکنون از 12 بازی با تیمش 14 امتیاز کسب کرده است و به لطف یک امتیاز بیشتر از ذوب آهن اصفهان در جدول بالاتر از این تیم جای دارد، در پی آن است که از تیم بحران‌زده ذوب آهن امتیاز بگیرد.

حالا ذوب آهن اصفهان و صبای قم در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و دو تیم از ساعت 15 و 45 دقیقه عصر روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه در دیداری حساس در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در فاصله زمانی اندک تا آغاز دیدارهای هفته سیزدهم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، اسامی داوران بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار صبای قم و ذوب آهن اصفهان را یکی از داوران باتجربه لیگ برتر این فصل فوتبال کشور انجام می‌دهد.

قاسم واحدی که از جمله داوران موفق قضاوت‌کننده در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و از سال 1373 شروع به داوری فوتبال کرده است، این هفته در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان قاضی دیدار صبای قم و ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

قاسم واحدی‌فیروزآبادی متولد بیست و نهم اسفند ماه سال 1351 است و در فیروز‌آباد فارس به دنیا آمده و با 183 سانتیمتر قد و 70 کیلوگرم وزن دارای مدرک دیپلم رشته برق است و از سال 1383 به جمع داوران لیگ برتری اضافه شده است.

این داور 41 ساله شیرازی را در امر قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان، بابک داوری به عنوان کمک داور اول، بهروز برون به عنوان کمک داور دوم، جواد شرفی به عنوان داور ذخیره و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر بازی یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول