اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار کرد

مسابقه جام شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در مشهد

سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری مسابقه جام شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) خبر داد.

مسابقه جام شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز مسابقه فنی مهارتی کارکنان ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و سمنان در تالار همایش‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مشهد برگزار شد.

در این مسابقه که در 6 مرحله و با 6 موضوع مالی، حقوقی، فرهنگی، ثبتی و عمومی و اجارات برگزار می‌شود، 300 نفر از کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌های ذکر شده به همراه خانواده‌هایشان حضور دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور برخی مدیران ادارات‌ کل اوقاف و امور خیریه و کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد مدیر‌کل سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به سیستمی کردن کلیه بخش‌های ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های ذکر شده، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که اتفاقی در اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور رقم خورد.

وی افزود: با طرح سامانه جامع بهره‌برداری و استفاده از این سامانه در همه بخش‌ها و مأموریت‌های مختلف سازمان به عزت و سربلندی رسیده‌ایم.

گنابادی‌نژاد در پایان متذکر شد: در سامانه جامع مطرح شده و روند آن از سیستم کاغذی و دستی به رایانه‌ای با تلاش‌های همه استان‌ها به این مهم دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول