اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جشن عقد نمادین سه زوج ورزشکار

جشنواره فصل سبز زندگی برگزار شد

همزمان با عید قربان، جشنواره فصل سبز به‌ همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با جشن عقد نمادین سه زوج ورزشکار ورامینی برگزار شد.

جشنواره فصل سبز زندگی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین همزمان با عید سعید قربان جشنواره فصل سبز زندگی و جشن عقد نمادین سه زوج ورزشکار ورامینی را در تالار سپینود برگزار کرد.

مراسم شعر و ترانه خوانی توسط شاعران و خوانندگان انجمن شعر ورامین از دیگر برنامه‌هایی بود که در این جشنواره اجرا شد. همچنین پیشکسوتان، رؤسای سابق اداره تربیت‌بدنی، رؤسا و نواب رئیس هیت‌های ورزشی نیز در جشنواره «فصل سبز زندگی» تجلیل شدند.

این مراسم با حمایت تالار سپینود با نام فصل سبز زندگی انجام شد و طی این مراسم، مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به ایراد سخن پرداخت و از خانواده ورزش، پیشکسوتان اداره ورزش و جوانان و همچنین از روسای سابق اداره ورزش تقدیر و تشکر کرد.

محمد شیرکوند، قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، با قدردانی از پرسنل اداره ورزش جهت کمک در انجام این جشنواره هدف از این جشن را اشاعه فرهنگ ازدواج آسان دانست و جمع شدن خانواده ورزش را آغاز راه برای پیشرفت ورزش ورامین دانست.

در پایان این مراسم از رؤسای سابق اداره ورزش و روسای هیئت‌های ورزشی تقدیر به‌عمل آمد و لوح سپاسی به یادگار به این عزیزان داده شد.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول