اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

عدالت قومیتی در عزل و نصب‌ها رعایت می‌شود

استاندار گلستان گفت: شاخصه‌هایی در عزل و نصب‌های آینده رعایت می‌شود که یکی از آنها رعایت عدالت نصبی قومیتی خواهد بود.

عدالت قومیتی در عزل و نصب‌ها رعایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو ظهر امروز در جمع مردم شهرستان بندر ترکمن با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: آموزه‌های اسلام ثروت بزرگی است که خداوند برای ما از رحمتش ارزانی داشته است.

وی ادامه داد: یکی از این ثروت‌ها، ایام حج و عید قربان است و حضور مردم به ‌صورت یکپارچه و معتقد با یک روح جمعی محصول عظمت این آموزه الهی است.

صادقلو با بیان اینکه آنچه که من در میان مردم ترکمن در این روز می‌بینم، کشتن نفس و روی آوردن به سمت روح برادری است، تاکید کرد: در این شهر نوعی همگرایی وجود دارد که باید این شهر را دارالوحده نامید.

استاندار گلستان با بیان اینکه مسائل و مشکلات مسلمانان جز در پرتو نور وحدت و روح جمعی حل نخواهد شد، اظهار داشت: دشمن دریافته که اگر مسلمانان باهم اختلاف داشته باشند، می‌توان در آنها نفوذ کرد.

وی افزود: دشمن از زمانی که به این نتیجه رسید که نمی‌تواند در برابر اتحاد و قدرت ایمان بایستد در تلاش است تا با ایجاد تفرقه بتواند در مسلمانان نفوذ کرده و به آنها آسیب برساند.

صادقلو تاکید کرد: در اینجاست که روح وحدت و برادری پیام حساب‌شده‌ای به تمام مردم جهان است و خوشبختانه این روح وحدت در ملت ترکمن بسیار بالاست.

استاندار گلستان با اشاره به وجود نرخ بیکاری در منطقه ترکمن، تصریح کرد: در آینده تلاش خواهیم کرد تا با اندیشیدن تمهیدات مناسب این مشکل حل شود.

صادقلو گفت: من امروز با ملت ترکمن آشنا نشده‌ام، بلکه سال‌هاست که با آنها زندگی می‌کنم و از کودکی به من آموخته‌اند که مردم استان گلستان از رامیان تا بندرترکمن با هم برادرند.

وی افزود: این اندیشه فقط برای من نیست، بلکه پیام نظام است و این حکومت برادری را حکم می‌کند.

استاندار گلستان با اشاره به داشتن یک نقشه راه برای پیشبرد طرح‌های اقتصادی اظهار داشت: برای توسعه بخش اقتصادی استان گلستان برنامه‌هایی دارم که بتوانم جزیره آشوراده و بندر ترکمن را به یک منطقه گردشگری تبدیل کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: در این راه و در عزل و نصب‌های آینده به ملت ترکمن نیز توجه خواهد شد.

صادقلو در پایان اظهار داشت: در عزل و نصب‌های آینده شاخصه‌هایی دارم که یکی از آنها رعایت عدالت نصبی قومیتی خواهد بود.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول