اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان:

دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی است/ حق هسته‏ای برای ایران محفوظ است

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان با بیان اینکه دولت آمریکا همواره نشان داده که غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی است، حق هسته‏ای را برای ایران محفوظ دانست.

دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی است/ حق هسته‏ای برای ایران محفوظ است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی صبح امروز در خطبه‏های آیینی که در آن هزاران نفر از مردم ولایت‏مدار، دین‏مدار، مؤمن و خداجوی استان سمنان، نماز عید سعید قربان را در اقصی نقاط استان سمنان اقامه کردند، به تحولات سیاسی ماه‏های اخیر در کشور و عرصه بین‏الملل اشاره کرد.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره همچون گذشته اعتقاد دارند که برخورداری از دانش صلح‏آمیز هسته‏ای، حق مسلم آنها است و این مسئله را بارها در شعارهای خود مطرح کرده‏اند.

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان افزود: انرژی هسته‏ای باید در فرایندهای صلح‏آمیز به کار گرفته شود و این اعتقاد دولت و حکومت ایران است و مردم نیز از این حق دفاع می‏کنند. 

همه باید مقابل حق هسته‏ای ایران سر تسلیم فرود آورند

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان همچنین گفت: جوانان و متخصصان داخلی بارها نشان داده‏اند که توان و ظرفیت بالایی در دستیابی به مدارج علمی و قله‏های پیشرفت دارند و در برهه کنونی نیز اگر دشمنان باز هم مقابل حق هسته‏ای ایران سر تسلیم فرود نیاورند، این قشر متعهد بیش از پیش چهره متخصص و علمی خود را به جهانیان نشان می‏دهد.

احمدپناهی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید از روز نخست به روی کار آمدنش، مذاکرات هسته‏ای و روشن شدن چهره واقعی دشمنان را در برنامه قرار داده است و اینک نیز شاهد دور جدیدی از مذاکرات در ژنو هستیم.

وی با بیان اینکه همواره باید دفاع از حقوق ملت و کشور ایران را سرلوحه کارهای خود قرار داد، به بازشماری سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص چهره واقعی آمریکا در روزهای اخیر پرداخت.

 مذاکرات مبنی بر عقب‏نشینی از حقوق هسته‏ای ملت نیست

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان در همین ارتباط گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه ارتباط با آمریکا و خوی استکباری این کشور در روزهای اخیر بیانات ارزشمندی داشتند و دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد و خودبرتربین توصیف کردند.

احمدپناهی با اشاره به فرازهای دیگری از این بیانات ارزشمند افزود: رهبر گرانقدر اسلام، دولت آمریکا را افرادی غیرمنطقی، عهدشکن و نامتعادل خواندند که همواره و در هر شرایطی پنجه در پنجه صهیونیسم بین‏الملل دارد و همکاری‏های خود را با این رژیم جعلی کاهش نمی‏دهد.

وی افزود: مذاکرات دولت‏مردان کشورمان با جهان غرب هرگز مبنی بر عقب‏نشینی از حقوق هسته‏ای ملت نیست و دشمنان ایران اسلامی نیز امروز باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران از حق هسته‏ای خود عقب‏نشینی نمی‏کند.

انتهای پیام/2249/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول