اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش همدان مطرح کرد

توقف احداث اردوگاه امیرالمؤمنین به خاطر عوارض پارکینگ

رئیس آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: کار احداث اردوگاه فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین ویژه دانش‌آموزان استثنایی به علت درخواست 120 میلیون تومان عوارض پارکینگ متوقف شده است.

توقف احداث اردوگاه امیرالمؤمنین به خاطر عوارض پارکینگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ایرج بصیری ظهر امروز در آئین گرامیداشت 23 مهر ماه روز جهانی عصای سفید در آموزشگاه نابینایان موسی بن جعفر(ع) همدان اظهار داشت: دانش‌آموزان روشندل یکی از بهترین، پاک‌ترین و صادق‌ترین بندگان خدا هستند.

وی با بیان اینکه آموزش استثنایی همدان در نخستین جشنواره درس‌پژوهی کشوری رتبه نخست را کسب کرده است گفت: روشندلان توانایی کسب مدارج عالی را دانشگاه‌ها دارند و آنها دارای استعداد و ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رسیدن به قله‌های افتخار هستند.

رئیس آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان استثنایی بعد از فارغ‌التحصیلی موضوع اشتغال است تصریح کرد: طبق قانون دستگاه‌های اجرایی باید سه درصد از سهم استخدامی خود را به معلولین اختصاص دهند که این مهم در استان همدان محقق شده به طوری که جمعی از همکاران آموزش استثنایی از بین این افراد هستند.

وی به احداث اردوگاه فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در محل گنجنامه اشاره کرد و یادآور شد: از سال 85 عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و کار ساخت این پروژه به خاطر درخواست 120 میلیون تومان عوارض پارکینگ متوقف شده است.

بصیری اذعان کرد: اعضای شورای شهر با همکاری که در آسفالت محوطه سالن ورزشی باغچه‌بان داشتند امیدواریم مشکل عوارض پارکینگ اردوگاه را نیز حل کرده و کار ساخت این مجموعه دوباره آغاز شود.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر آموزشگاه نابینایان موسی بن جعفر(ع) همدان با بیان اینکه نقص در بینایی مانع موفقیت هیچ کدام از دانش‌آموزان نشده است اظهار داشت: دانش‌آموزان این آموزشگاه علاوه بر دروس خود بلکه در امور فرهنگی، هنری و ورزشی همگام و حتی بالاتر از دانش‌آموزان عادی هستند.

فاطمه جلالی افزود: دانش‌آموزان پسر این مرکز آموزشی سال گذشته در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در بخش احکام رتبه نخست کشوری را کسب کردند.

وی گفت: دختران نیز توانستند رتبه نخست و دوم تفسیر قرآن و اذان را در کشور کسب کنند.

مدیر آموزشگاه نابینایان موسی بن جعفر(ع) همدان اضافه کرد: دانش‌آموزان روشندل این آموزشگاه سال گذشته در مسابقات ورزشی در سطح کشور رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ابراز داشت: در طی دو سال گذشته 100 درصد دانش‌آموزان سال چهارم این آموزشگاه در کنکور سراسری با رتبه خوب در دانشگاه پذیرفته شدند.

جلالی به معلمان و مربیان دلسوز آموزش استثنایی اشاره کرد و گفت: معلمان این آموزشگاه هم پای دیگر معلمان در مدارس عادی در راستای تربیت و رشد دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.

وی گفت: معلمان این آموزشگاه سال گذشته رتبه نخست طرح درس‌پژوهی را در کشور کسب کردند.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول