اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان جلفا

ناتوانی اعضای ستاد مدیریت بحران جلفا مشهود و نگران‌کننده است

فرماندار شهرستان جلفا با انتقاد از عمکرد ضعیف و آماده نبودن اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در مواقع بحرانی این وضع را غیرقابل قبول دانست.

ناتوانی اعضای ستاد مدیریت بحران جلفا مشهود و نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، مختار سیفی ظهر امروز در کارگروه امداد و نجات و مدیریت بحران جلفا اظهار کرد: ناتوانی، کم‌کاری و سستی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بسیار مشهود و نگران‌کننده است.

وی با تاکید بر بهبود وضع موجود از اعضای ستاد خواست با احساس مسئولیت در بحران‌ها به وظیفه ذاتی و انسانی خود عمل کنند.

فرماندار جلفا به حادثه اسفبار برخورد تانکر حامل سوخت با سه خودرو در این شهرستان که منجر به فوت سه تن از هموطنان در اثر آتش‌سوزی شد اشاره کرد و گفت: اگر مشارکت و همدلی نیروهای مردمی در مهار آتش‌سوزی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان نبود چه بسا تمامی 12 سرنشین خودروها در آتش می‌سوختند.

سیفی از حادثه آتش‌سوزی مراتع کیامکی در سطح وسیع طی هفته گذشته به عنوان دیگر حادثه تلخی یاد کرد که احساس مسئولیت نکردن مسئولان باعث افزایش میزان آتش‌سوزی و خسارات وارده بر مراتع دامداران منطقه شده است.

وی از دبیرخانه ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست با تذکر کتبی به مسئولان کم کار مراتب را به مدیران ارشد گزارش تا از تکرار این موارد جلوگیری شود.

سیفی خطاب به اعضای ستاد مدیریت بحران احساس مسئولیت در برابر همنوعان بر اساس آیات و روایات اسلامی را متذکر شد و گفت: وظیفه هر مسلمانی است که در مواقع بحرانی به یاری آسیب‌دیدگان بشتابد.

وی همچنین بر آموزش و توجیه اعضای ستاد طی یک دوره فشرده امداد و نجات با شرح وظایف و مسئولیت‌ها در مواقع بحرانی تاکید کرد.

در سانحه برخورد کامیون حامل سوخت با سه خودرو در هفته گذشته در شهرستان جلفا که منجر به آتش‌سوزی شد متاسفانه سه تن از هموطنان در اثر آتش‌سوزی کشته و 8 نفر دیگر مصدوم شدند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول