اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

معلولان بیشتر از سایر اقشار جامعه دغدغه اشتغال دارند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: معلولان به‌ویژه نابینایان بیشتر از سایر اقشار جامعه با دغدغه اشتغال روبه‌رو هستند.

معلولان بیشتر از سایر اقشار جامعه دغدغه اشتغال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عابد فتاحی ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز جهانی نابینایان در ارومیه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس برای رفع معضل بیکاری پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های نمایندگان در این ارتباط به نتایج مورد انتظار برسد و افزود: برای اینکه بهبود وضعیت اشتغال معلولان به ویژه نابینایان در کشور و استان را شاهد شویم، باید این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقق یافتن پیشرفت‌های علمی و درمانی در جهان از جمله ایران اسلامی، ادامه داد: برای بهبود معیشت نابینایان، اشتغال، تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی نابینایان هر روز بسترهای بیشتری در حال فراهم شدن است.

فتاحی بر لزوم تلاش برای کاهش نرخ نابینایی تاکید کرد و گفت: این قشر از جامعه با وجود محرومیت از نعمت بینایی از قوه احساس، ادراک، تعقل و تجسم بالایی برخوردار هستند که باید از این توانمندی آنها در راستای رفع مشکلات خودشان و جامعه استفاده حداکثری شود.

انتهای پیام/61002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول