اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

آزمون آموزش غیرحضوری مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

آزمون دوره آموزش غیرحضوری مشاوران مدارس حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد.

آزمون آموزش غیرحضوری مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، محتوای این آزمون را دروس استاد نارویی با موضوع وسواس، تشخیص و درمان و نیز دروس استاد کرمی با موضوع روانشناسی شخصیت با تاکید بر دختران دانست.

حجت‌الاسلام سید حسن حسینی‌پناه با بیان این‌که محتوای آموزشی دوره‌های مشاوران در صفحه اختصاصی معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران به نشانی www.farhangi.whc.ir بارگذاری شد، عنوان کرد: این محتوا در قالب فایل‌های صوتی، تصویری و موبایلی صرفاً برای مشاوران مدارس علمیه خواهران در دسترس قرار گرفت.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به این‌که مشاوران مدارس علمیه خواهران کشور در نوبت‌های مختلف فراخوان و جذب شده‌اند، یادآور شد: آموزش فعلی به مشاورانی که در فراخوان‌های اول تا پنجم از سال 84 تا 88 جذب شده‌اند و تاکنون همکاری آنان ادامه دارد، اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پناه هدف از برگزاری این آزمون را ارتقای سطح علمی مشاوران عنوان کرد و افزود: تعداد مشاورانی که در این آزمون شرکت کردند، 240 نفر است.

وی با اشاره به این‌که آزمون مربوط به این دوره آموزشی 21 مهرماه برگزار شد، اظهار داشت: این آزمون از طریق مدارس علمیه خواهران به اجرا درآمد و نتایج آن پس از تصحیح از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران به معاونت فرهنگی این حوزه‌ها اعلام می‌شود تا در قالب کارنامه‌های سالانه در اختیار مشاوران نیز قرار گیرد.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: آموزش غیرحضوری مربوط به سایر مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران پیش از این برگزار شده است.

انتهای پیام/78002/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول