اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأخیر 2 هفته‌ای

کنگره آخوند کاشی به هفته دوم آبان موکول شد

مسئول کمیته اجرایی کنگره آخوند کاشی از تغییر زمان برگزاری کنگره آخوند کاشی به هفته دوم آبان ماه سال جاری خبر داد.

کنگره آخوند کاشی به هفته دوم آبان موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدمهدی صباغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به درخواست علاقه‌مندان برای تمدید ارسال مقالات به کنگره آخوند کاشی، این کنگره از پنج‌شنبه و جمعه 25 و 26 مهرماه به پنج‌شنبه و جمعه 9 و 10 آبان ماه جاری تغییر یافت.

وی افزود: صبح پنج‌شنبه 9 آبان در نخستین روز از کنگره آخوند کاشی در مشهد اردهال کاشان و در کنار مضجع شریف حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) و بعد از ظهر این روز در جوشقان استرک زادگاه آخوند کاشی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دومین روز از همایش آخوند کاشی نیز در روز جمعه دهم آبان در مصلای بقیةالله‌الاعظم شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

صباغی، با اشاره به اینکه از شخصیت‌های برجسته و اساتید حوزه و دانشگاه برای حضور در این کنگره عظیم دعوت شده است گفت: فراخوان مقالات این کنگره به دانشگاه‌ها، مراکز عالی و حوزه‌های علمیه اعلام شده است که بعد از پایان مهلت ارسال مقالات، بنا به درخواست مکرر از سراسر کشور بار دیگر زمان آن تمدید شد.

وی با بیان اینکه فراخوان مقاله نخستین کنگره آخوند کاشی در پنج محور «شخصیت فردی، اجتماعی و علمی علامه آخوند کاشی»، «مکاتب فقهی»، «فلسفی و عرفانی در عصر آخوند کاشی» ، «نقش علمی و عملی »، «سیره عملی و روش تربیتی» و «نقش حوزه‌های علمیه در رشد و پویایی علوم اسلامی و فعالیت‌های اجتماعی» است متذکر شد: شرکت‌کنندگان در فراخوان با ذکر دقیق آدرس، شماره تلفن تماس و یک صفحه از پیشینه علمی و فرهنگی خود آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول