اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید سمنان تأکید کرد

هم‎افزایی دستگاه‎های مجری سلامت در سمنان

استاندار جدید سمنان بر لزوم هم‎افزایی دستگاه‎های مجری سلامت در سمنان به منظور خدمات‏رسانی بهتر به مردم تأکید کرد.

هم‎افزایی دستگاه‎های مجری سلامت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، استاندار سمنان در نشستی با مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان دیدار و گفت‎وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همراه معاونان دانشگاه با حضور در دفتر استاندار سمنان، با تبریک انتصاب وی به عنوان استاندار سمنان، به بیان گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان پرداختند.

استاندار سمنان در این دیدار گفت: رشد و توسعه لازم و ملزوم یکدیگرند؛ در استان سمنان به رشد مطلوب رسیده‎ایم و باید برنامه‎ریزی در جهت توسعه مطلوب در بخش سلامت گام‎های اساسی برداشته شود.

محمد وکیلی بحث درمان را مباحث اجتناب‏ناپذیر دانست و توجه به نیازسنجی در جامعه و رفع مشکلات موجود در زمینه سلامت، استفاده از امکانات و تجهیزات پزشکی، به کارگیری کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت و تحقیق و پژوهش بنیادین در حوزه سلامت را از ملزومات و اقدامات مهم در این بخش دانست.

استاندار سمنان با تأکید بر هم‎افزایی و تعامل دستگاه‎های مجری سلامت در استان سمنان افزود: باید تمام دستگاه‎های اجرایی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی از توان و ظرفیت‎های موجود در استان سمنان بهره‎گیری کرده و در جهت رشد و توسعه سلامت بهداشت و درمان گام بردارد.

وی توجه به کیفیت ارائه خدمات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری را در حوزه سلامت مهم دانست و افزود: باید با در نظر گرفتن تمام راهکارها و مدیریت صحیح استفاده از تجهیزات پزشکی پاسخ‎گوی مردم در حوزه سلامت باشیم و در جهت رفع نیازهای درمانی آنان تلاش کند.

وکیلی حضور بخش خصوصی را در حوزه سلامت ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با فعال‎سازی و تقویت بخش خصوصی در حوزه سلامت باید رشد را تبدیل به توسعه کرد و این امر لازمه استفاده از تمام ظرفیت‎هاست.

استاندار سمنان برگزاری همایش‎ها و دوره‎های آموزشی جذب نیروهای فوق تخصصی و شناسایی کمبودها و توجه به تهدیدات، تجهیز بیمارستان‎ها و فضاهای درمانی شهرستان‎های استان سمنان را از مهم‎ترین اقدامات در حوزه بهداشت و درمان و سلامت دانست.

انتهای پیام/2249/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول