اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

اقامه نماز عید قربان خبر از اتحاد مسلمانان می‌دهد

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: اقامه نماز باشکوه عید قربان از اتحاد مسلمانان جهان خبر می‌دهد.

اقامه نماز عید قربان خبر از اتحاد مسلمانان می‌دهد

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان این روز بزرگ را به مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه باید مدت اندکی از زمان خود را برای به جا آوردن این فریضه الهی اختصاص دهند، زیرا این قبیل فرایض دینی بیانگر اتحاد و همدلی آنها است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دین مبین اسلام از طریق هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، پاره کردن قرآن و اقداماتی مشابه آن به دنبال محک زدن میزان حساسیت ملت‌ها و میزان همدلی آنها هستند، ادامه داد: به جا آوردن نماز جماعت و حضور پرشور در مصلی‌ها خاری بر چشم دشمنان اسلام است.

مدیرکل حوزه علمیه آذربایجان غربی با اظهار به اینکه رسانه‌های مغرض بیگانه هرگونه تحرک مثبت و منفی در بلاد اسلامی را مخابره کرده و زیر ذره‌بین قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم را برای به جا آوردن این آئین عبادی سیاسی پرشور باید تشویق کنیم، چه بسا دشمن متوجه عبث بودن اقدامات خود شود.

وی با اظهار به اینکه روند عمل به فرامین دین مبین اسلام توسط ملت ما بیش از سایر کشورها در کانون توجه‌ها قرار دارد، اضافه کرد: ملل آزادی‌طلب و استعمارستیز دنیا انقلاب کشور ما را برای خود الگو قرار داده‌اند، پس باید درراستای به جا آوردن مناسک، آداب و سفارش‌های دینی بیش از پیش دقت عمل از خود نشان دهیم.

وی با اظهار به اینکه فناوری هسته‌ای را در سایه دین مبین اسلام به دست آورده‌ایم، ادامه داد: لزوم استفاده از این فناوری و به دست آوردن آن در باورهای دینی و اخلاقی ما ریشه دارد، بنابراین از آن فقط برای خدمت به ملل دنیا نه کشتار آنها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول