اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با شهدا

شعار مرگ بر آمریکا در شهرری طنین‌انداز شد

همزمان با روز عرفه و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان ری فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه طنین‌انداز شد.

شعار مرگ بر آمریکا در شهرری طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران ساعتی پیش پیکر مطهر دو پرستوی گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور در شهرستان ری بر روی دوش خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و هم‌رزمانشان تشییع شدند حال و هوای دیگری شهرری را فراگرفته بود همه آمده بودند؛ نسل اولی‌ها، نسل دومی‌ها، نسل سومی‌ها، و نه حضور پرشور نسل چهارمی‌های انقلاب نیز در این تشییع جنازه شکوه و جلال خاصی داشت. علاوه بر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نیز آمده بودند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت رشادت‌های آنها بار دیگر با آرمان‌های والای آنها تجدید‌بیعت کرده و عهدی دوباره ببندند که شهدا اگر در دوران 8 سال دفاع مقدس کنار شما در سنگر‌های مبارزه با جبهه کفر حضور نداشته‌ایم امروز آمده‌ایم بار دیگر با شما عهدی دوباره ببندیم که تا آخرین نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع کرده و پایه اسلام و انقلاب می‌ایستیم.

انتقاد و محکومیت برخی اظهارات غیرمسئولانه برخی افراد در رابطه با حذف شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه ملت غیور، شهیدپرور و ولایی جنوب پایتخت با روی دست قرار دادن شهدا اعلام کردند ما فرزندان خود را در راه اسلام و مبارزه با استکبار دشمنان اسلام و انقلاب فدا کرده‌ایم و تا آخرین نفس پای ارزش‌های خود ایستاده و همان‌گونه که حضرت روح‌الله بیان فرموده‌اند آمریکاش شیطان بزرگی است و در برهه‌ دیگری اعلام کردند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند با همدیگر شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم.

در حین تشییع جنازه پرستوهای گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس بار دیگر مردم قبله تهران پیشتاز شده‌اند در حالی که مردم ایران اسلامی می‌خواهند در روز 13 آبان‌ماه پررنگ‌تر و پرشورتر شعار مرگ بر آمریکا سر دهند امروز مردم ولایی، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرری همزمان با روز عرفه روز راز و نیاز با خداوند باری تعالی و همراه با تشییع جنازه دو شهید گمنام شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه سردادند.

این گزارش حاکی است؛ دعای عرفه در محله شهادت در دو نقطه محله شهادت که افتخار تشییع بیش از 300 شهید در سه دهه گذشته و تقدیم بیش از 250 شهید در راه انقلاب اسلامی را دارد در دو نقطه آن دعای عرفه با شکوه و جلال خاصی برگزار می‌شود.

مسجد ابوطالب و در کنار دو شهید گمنام مراسم قرائت دعای عرفه و بزرگداشت شهدای عرفه برگزار می‌شود و در نقطه دیگری در جوار مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) (جانبازان) که ویژه خدمتگزاری به معلولین و جانبازان احداث شده در فضای باز و با توسل به ماه منیر قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل عباس بزرگ جانباز واقعه کربلا به قرائت دعای عرفه می‌پردازند.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول