اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

توزیع 400 تن گوشت گرم قرمز در اردبیل

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با هدف تنظیم بازار در اعیاد قربان 400 تن گوشت گرم قرمز در شهرهای مختلف استان اردبیل توزیع شده است.

توزیع 400 تن گوشت گرم قرمز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس اسماعیلی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار که با حضور برخی از دستگاه‌های اجرایی انجام شد، اظهار داشت: ما با نظارت‌های مستمر سعی داریم جلوی افزایش بی‌رویه قیمت گوشت قرمز را در این ایام بگیرم و با توزیع مستقیم و همچنین افزایش کشتار از طریق قصابی‌ها و توزیع‌‌کنندگان جلوی این اختلال را در اولین فرصت بگیریم.

وی با یادآوری اینکه کشتارگاه صنعتی استان اردبیل در دو منطقه اردبیل و پارس‌آباد ظرفیت کشتار خود را افزایش داده است، عنوان کرد: در این رابطه برخی اقدامات در مناطق مختلف انجام شده و سعی بر آن است جلوی هر‌گونه سودجویی و فرصت‌طلبی در بازار و اختلال در توزیع گوشت قرمز گرفته شود.

مدیرعامل کشتار صنعتی اردبیل در این جلسه نیز گفت: ما به طور متوسط روزانه 40 تا 44 دام سنگین و 400 تا 450 راس دام سبک در کشتارگاه اردبیل ذبح شرعی کرده و در شهرهای مختلف توزیع می‌کنیم.

علی توسلی خاطرنشان کرد: در این ایام ظرفیت کشتار ما افزایش یافته و به بیش از دو برابر نیز می‌رسد به طوری که در دام سنگین تعداد کشتار روزانه ما 70 تا 120 و دام سبک نیز یک هزار و 400 راس است.

اما در آستانه عید قربان بازار شهرهای مختلف استان اردبیل حال و هوای خاصی به خود گرفته به طوری که هر کس سعی می‌کند با فراهم آوردن سیخ، منقل اسباب کباب خود را مهیا کند.

اما در این بین هستند کسانی که نشانه عید قربان را از بوی کباب همسایه می‌گیرند و قادر به تامین گوشت مورد نیاز خانواده خود نیستند.

در این رابطه مدیر‌کل کمیته امداد اردبیل در سخنانی بیان داشت: با اعتباراتی که کمیته امداد دارد ما سعی می‌کنیم نسبت به تامین گوشت قربانی خانواده‌های تحت حمایت اقدامات لازم را انجام دهیم.

بهروز زلالی افزود: به دلیل آنکه به تنهایی قادر نیستیم همه این خانواده‌ها را زیر‌پوشش خدمات خود ببریم از اهالی خیر و نیکوکار استان اردبیل انتظار داریم در آستانه عید قربان نذوراتشان را برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های ما در نقاط مختلف شهر آماده دریافت این نذورات هستند تا به موقع در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

آری عید تقرب و بندگی خداوند در برابر ذات لایزال الهی از راه می‌رسد و همه مشتاقانه در انتظار پاسداشت این عید کریمانه هستند تا ضمن پاسداشت این روز عزیز به یاری هموطنان بشتابند تا شادی‌های این عید بزرگ تقسیم شده و همه از مرتبت معنوی و ارزشی آن بهره‌ها ببرند.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول