اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشمر:

علت قطعی و اختلال اینترنت در کاشمر مشکل نرم‌افزاری شبکه است

رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشمر ضمن عذرخواهی از مشترکین اینترنت به دلیل اختلال و قطعی‌های اخیر گفت: این اختلال به علت بروز مشکل نرم‌افزاری برای شرکت پشتیبان ایجاد شده است.

علت قطعی و اختلال اینترنت در کاشمر مشکل نرم‌افزاری شبکه است

جواد بیجندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اینکه از روز شنبه 20 مهرماه شبکه اینترنت مخابرات در کاشمر با قطعی روبه‌رو شده بود و امکان استفاده مشترکین وجود نداشت، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط نیروهای فنی مشخص شد مشکل خرابی و قطعی مربوط به شهرستان نیست و مراتب به مدیرعامل و کارشناسان فنی در استان اعلام و مشخص شد که این قطعی به صورت استانی است و اکثر شهرستان‌ها با آن مواجه هستند.

وی افزود: کارشناسان فنی استان علت عدم اتصال مشترکین به اینترنت را اختلال در نام کاربری و رمز مشترکین اعلام کردند که به جهت بروز مشکل نرم‌افزاری برای شرکت پشتیبان ایجاد شده بود.

بیجندی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش نیروهای فنی در ساعت 17 همان روز بخشی از مشکل برطرف شد و قطعی 80 درصدی مشترکین به 15 درصد کاهش یافت.

رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشمر با بیان این‌که امروز نیز مجدداً گزارش خرابی و قطعی از سطح استان گزارش شده است، خاطر‌نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل توسط کارشناسان فنی ادامه دارد و اگر مشترکین صبر و حوصله داشته باشند امیدواریم این مشکل سریع‌تر رفع شود.

وی با بیان این‌که از مجموع 5 هزار و 968 پورت اینترنت پرسرعت در شهرستان کاشمر در حال حاضر 4 هزار و 775 پورت فعال است، تصریح کرد: مشترکین مطمئن باشند قطعی‌هایی که به صورت کلی صورت می‌گیرد در سیستم مخابرات اعمال خواهد شد و زمان استفاده آنان تمدید می‌شود.

بیجندی با اشاره به این‌که مخابرات همچون سنوات گذشته زمان قطعی اینترنت را برای استفاده کنندگان محاسبه و آن را تمدید می‌کند، اظهار کرد: مخابرات این قطعی‌ها را قطعاً لحاظ خواهد کرد تا حقی از مشترکین ضایع نشود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشمر در پایان به علت بروز اختلال و قطعی اینترنت از همه مشترکان و استفاده‌کنندگان در این شهرستان عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول