جواد بیجندی در گفتوگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اینکه از روز شنبه 20 مهرماه شبکه اینترنت مخابرات در کاشمر با قطعی روبهرو شده بود و امکان استفاده مشترکین وجود نداشت، اظهار کرد: با پیگیریهای انجام شده توسط نیروهای فنی مشخص شد مشکل خرابی و قطعی مربوط به شهرستان نیست و مراتب به مدیرعامل و کارشناسان فنی در استان اعلام و مشخص شد که این قطعی به صورت استانی است و اکثر شهرستانها با آن مواجه هستند.
وی افزود: کارشناسان فنی استان علت عدم اتصال مشترکین به اینترنت را اختلال در نام کاربری و رمز مشترکین اعلام کردند که به جهت بروز مشکل نرمافزاری برای شرکت پشتیبان ایجاد شده بود.
بیجندی یادآور شد: با پیگیریهای انجام شده و تلاش نیروهای فنی در ساعت 17 همان روز بخشی از مشکل برطرف شد و قطعی 80 درصدی مشترکین به 15 درصد کاهش یافت.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشمر با بیان اینکه امروز نیز مجدداً گزارش خرابی و قطعی از سطح استان گزارش شده است، خاطرنشان کرد: تلاش برای رفع مشکل توسط کارشناسان فنی ادامه دارد و اگر مشترکین صبر و حوصله داشته باشند امیدواریم این مشکل سریعتر رفع شود.
وی با بیان اینکه از مجموع 5 هزار و 968 پورت اینترنت پرسرعت در شهرستان کاشمر در حال حاضر 4 هزار و 775 پورت فعال است، تصریح کرد: مشترکین مطمئن باشند قطعیهایی که به صورت کلی صورت میگیرد در سیستم مخابرات اعمال خواهد شد و زمان استفاده آنان تمدید میشود.
بیجندی با اشاره به اینکه مخابرات همچون سنوات گذشته زمان قطعی اینترنت را برای استفاده کنندگان محاسبه و آن را تمدید میکند، اظهار کرد: مخابرات این قطعیها را قطعاً لحاظ خواهد کرد تا حقی از مشترکین ضایع نشود.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کاشمر در پایان به علت بروز اختلال و قطعی اینترنت از همه مشترکان و استفادهکنندگان در این شهرستان عذرخواهی کرد.
انتهای پیام/2202/ز30/چ3000