اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز عرفه صورت می‌گیرد

میزبانی شهرری از 3 شهید گمنام

مردم مومن، ولایی و شهیدپرور شهرری همزمان با روز عرفه میزبان 3 شهید گمنام می‌شوند.

میزبانی شهرری از 3 شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز عرفه مردم مومن، ولایی و شهیدپرور شهرری از سه پرستوی عاشق و بی‌نام حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) میزبانی می‌کنند.

امروز مردم ری که بیش از 2 هزار و 730 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند در روزی که سراسر ایران اسلامی با زمزمه دعای عرفه امام حسین (ع) غرق در مناجات و راز و نیاز می‌شوند به‌همراه سه سرباز گمنام مکتب اسلام دست به دعا بر می‌دارند و در راس حوائج خود فرج حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) و سلامتی رهبر عزیزشان را از خداوند متعال خواستار می‌شوند.

مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام ساعت 11 صبح از خیابان شهادت ری که بیش از 300 شهید انقلاب اسلامی در آن تشییع شدند آغاز می‌شود و مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی فدائیان اسلام و انقلاب را تا پایان خیابان شهادت و پس از آن در خیابان شهید غیوری تشییع کرده و با حضور در مسجد ابوطالب (ع) شهرری و قرائت دعای روح‌بخش عرفه و بزرگداشت شهدای عرفه با شهدا وداع می‌کنند.

این گزارش حاکی است، میزبانی شهرری از سه شهید گمنام انقلاب اسلامی به‌همت دریادلان بسیجی پایگاه حضرت ولی عصر (عج) حوزه 355 امام حسن مجتبی (ع) هماهنگی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول