اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی

برترین‌های شنای بانوان قم معرفی شدند

رقابت‌های شنای بانوان قهرمانی قم با معرفی افراد برتر 2 رده سنی و تجلیل از نفرات اول تا سوم رسماً به کار خود پایان داد.

برترین‌های شنای بانوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به افزایش تعداد استخرهای شنا در قم و همچنین برخورداری بانوان از استخر اختصاصی در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی برای توسعه بیش از پیش شنا در بخش بانوان در رده‌های سنی مختلف در قم ایجاد شده است.

بهره‌برداری از استخر اختصاصی بانوان در مجموعه تفریحی ورزشی نرگس، در نظر گرفتن استخر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر ویژه بانوان علاقه‌مند به شنا و همچنین اختصاص نوبت صبح تمام استخرهای قم به فعالیت بانوان دوستدار شنا، در سال‌های اخیر تحول خوبی در شنای بانوان قم ایجاد کرده است.

بر همین اساس با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم یک دوره مسابقات شنای آزاد ویژه دختران در استخر نرگس قم برگزار شد و نفرات برتر آن در حالی معرفی شدند که در سن بالای 25 سال به ترتیب لیلا الهی، سمیه ساده وندی و زهرا موسوی اول تا سوم شدند.

همچنین این پیکارها در رده سنی زیر 25 سال نیز با استقبال قابل توجه بانوان علاقه‌مند به شنا برگزار شد و در نهایت الهه وزیری در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد همچنین فاطمه مشهدی نایب قهرمان شد و بهاره کریمی به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تلاش برای برگزاری مسابقات استانی به منظور رشد و شکوفایی شنا در قم اظهار داشت: از یک سو علاقه‌مندی بانوان قمی به فعالیت در رشته شنا افزایش پیدا کرده است و از سوی دیگر با حضور پرتعداد بانوان قمی در برنامه‌های آموزشی رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان، امکان خوبی برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی نیز مهیا شده است.

مسعود حسین جمال افزود: نگاه مسئولان ورزش قم به رشته شنا در زمینه ایجاد تحول در این رشته با فراهم آوردن امکانات و نیازهای اولیه نگاه مثبتی است و موفقیت‌هایی که توسط خانم محدثه علیزاده نوجوان آینده‌دار شنای دختران قم در مسابقات 2 سال اخیر آموزشگاه‌های کشور به دست آورد نشان می‌دهد که کمی توجه بیشتر می‌تواند قم را در شنا به استانی موفق در ورزش کشور تبدیل کند.

وی یادآور شد: کسب این موفقیت نشان داد که استعدادهای شنا در قم از توانمندی‌های خوبی برخوردارند و باید با در اختیار قرار دادن امکانات مناسب برای رده‌های سنی مختلف، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان را شناسایی و با حضور در میادین مهم قابلیت‌های آن‌ها را سنجید.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول