اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

برگزاری جشن پیوند آسمانی در قزوین

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مراسم تجلیل از فعالان و خادمین امر ازدواج در قزوین با هدف ترویج ازدواج آسان، بهنگام و پایدار برگزار می‌شود.

برگزاری جشن پیوند آسمانی در قزوین

سعید خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای امروز حوزه ازدواج توجه ویژه مسئولان است.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری جشنواره پیوند آسمانی و به خصوص معرفی و تجلیل از خادمان حوزه ازدواج مسئولان را به ورود و تلاش در این عرصه تشویق کنیم.

این مسئول بیان کرد: در این مراسم دستگاه‌های برتر در حوزه ازدواج؛ شهر و روستای برتر در بالا بودن آمار ازدواج، سخنرانان برتر، قضات برتر در کاهش آمار طلاق، زوجین برتر استان قزوین، محصولات فرهنگی برتر از قبیل رسانه، فیلم و کتاب برتر در حوزه ازدواج معرفی و تجلیل خواهند شد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه در نمایشگاه ازدواج دستگاه‌های متصدی در بحث ازدواج ورود خواهند کرد، افزود: در این نمایشگاه دستگاه‌هایی که فعالیت‌های خاص در زمینه ازدواج دارند دارای غرفه خواهند بود و هر کدام به نوعی خدمات خود را به این جوانان به صورت رایگان ارائه خواهند داد.

خورشیدی تصریح کرد: پیش‌بینی شده حدود 15 غرفه در این نمایشگاه دایر شود.

گفتنی است، جشنواره پیوند آسمانی شنبه آینده از ساعت 16:00 بعد از ظهر در سالن آمفی‌تئاتر امام‌زاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول