اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری مراسم سوگواری شهادت مسلم بن عقیل (ع) در قزوین

مراسم سوگواری شهادت مسلم بن عقیل (ع) با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

برگزاری مراسم سوگواری شهادت مسلم بن عقیل (ع) در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم سوگواری شهادت مسلم بن عقیل (ع) با حضور مسئولان استانی از جمله سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) استان قزوین شامگاه دوشنبه در حسینیه مسلم بن عقیل (ع) شهرک مینودر قزوین برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه پاسداران صاحب‌الامر (عج) مطالبی پیرامون اهمیت ساخت مسجد، ترویج فرهنگ دینی در بین جوانان، تشخیص ترفندها و دسیسه‌ها دشمن و درک ولایت‌فقیه را بیان کرد.

در ادامه مراسم یاد شده رئیس هیئت امنای حسینیه مسلم بن عقیل (ع) گفت: شهرک مینودر قزوین از ماه مبارک رمضان امسال با کمک مردم این شهرک بنا شده که تاکنون در این حسینیه در دو نوبت با حضور چشم‌گیر قشرهای مختلف مردم نماز برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: شهرک مینودر از جمعیت بالایی برخوردار است که متاسفانه مسجد به تعداد کمی احداث شده و این از مهم‌ترین مشکلات این شهرک است.

عباسی ابراز داشت: در اطراف حسینیه مسلم بن عقیل (ع) سه هزار خانوار زندگی می‌کنند که اگر به طور میانگین در هر خانوار سه نفر جمعیت داشته باشد آمار جمعیتی اطراف این حسینیه به 9 هزار نفر می‌رسد ولی متأسفانه یک مسجد نیز در این شهرک احداث نشده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه مسلم بن عقیل (ع) ادامه داد: باید در این مکان بیش از پنج مسجد احداث شود تا جوابگوی نیازهای عبادی و معنوی مردم اطراف محله حسینیه مسلم بن عقیل (ع) باشد.

وی ابراز داشت: مردم این محله حداقل خواستار احداث بیش از 500 متر مسجد یا حسینیه هستند تا بتوانند در آن نماز اقامه کنند.

عباسی با اشاره به اینکه دشمن با ترویج فرهنگ غربی تلاش می‌کند تا به اعتقادات جوانان ضربه بزند، بیان کرد: احداث و ساخت بیشتر مساجد می‌تواند سنگر محکمی در مبارزه با تهاجم فرهنگ آنها باشند.

رئیس هیئت امنای حسینیه مسلم‌بن عقیل (ع) اضافه کرد: ضرورت احداث مسجد در این مکان از نیازها و مطالبه‌های اصلی مردم است که در این راستا از مسئولان استانی و شهری خواستاریم تا برای تحقق این مهم اقدامات لازم را انجام دهند و مردم اطراف محله حسینیه نیز همراه و همیار آنها خواهند بود.

وی اظهار داشت: باید همه مردم و مسئولان استانی تلاش کنند تا پرچم خیمه‌ای که به نام حسینیه مسلم‌بن عقیل (ع) برپا شده است با حضور چشم‌گیر مردم این محله رونق یابد.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول