اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

نطق‌های پیش از دستور قوی‌ترین ابزار برای توسعه شهر است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: نطق‌های پیش از دستور قوی‌ترین ابزار برای توسعه شهر بوده که در اختیار شورای شهر قرار دارد.

نطق‌های پیش از دستور قوی‌ترین ابزار برای توسعه شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسکندر زنگنه شامگاه دوشنبه در نهمین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: اعضای شورای شهر 90 درصد دغدغه خود را در نطق‌های پیش از دستور خود اعلام می‌کنند، پس انتظار می‌رود که توجه بیشتری به این موضوع شود.

وی بیان کرد: قطعا با اختلاف بین اعضا چیزی حاصلمان نمی‌شود، در صورتی که اگر اتحاد داشته باشیم به مراتب موفق‌تر خواهیم بود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بین اینکه شهر اهواز دارای مشکلات بسیاری بوده و از طرفی رونق اقتصادی ندارد افزود: کارون بزرگ‌ترین رودخانه کشور محسوب می‌شود، اما امروز به یک آبراه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امروز حتی اگر کویری در حال خشک شدن است، از آب کارون می‌برند تا آن منطقه به فضای سبز تبدیل شود.

زنگنه عنوان کرد: کارون منشا رشد اقتصادی، کشاورزی و زیباسازی است اما چرا باید طوری باشد که امروز این منشاء به لجن تبدیل شود؟

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اهواز مرجع کل استان محسوب می‌شود قطعا اگر مشکل بیکاری به عنوان یکی از هنجارهای اجتماعی اهواز برطرف شود به تبع آن مشکل استان برطرف می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: امروز گردش پولی در دنیا به عنوان یک ابزار برای توسعه اقتصادی به شمار می‌رود، اما متاسفانه گردش پولی در استان ما مبنای اقتصادی ندارد.

وی در پایان گفت: وقتی به چهار گوشه شهر اهواز نگاه می‌کنیم، وانت‌ها و کامیون‌هایی را می‌بینیم که انواع کالا‌ها را برای فروش جابه جا می‌کنند، این در حالی بوده که کاسب اهوازی پول مالیات و عوارض پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/72015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول