اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهیدان نهی‌قناد:

نجفی تدبیر و امید را در خدمت به مردم گیلان نمایان کند

مادر شهیدان نهی‌قناد گفت: نجفی استاندار جدید گیلان تدبیر و امید را در خدمت خالصانه به مردم ولایت‌مدار این استان نمایان کند.

نجفی تدبیر و امید را در خدمت به مردم گیلان نمایان کند

سیده فاطمه شاد سعادت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت انتصاب نجفی به عنوان استاندار جدید گیلان را تبریک گفت و اظهار کرد: نجفی دارای سابقه 25 ساله مدیریتی است.

وی، برنامه‌ریزی استانداری گیلان، ریاست سازمان چای کشور و رئیس دانشگاه علمی‌ـکاربردی استان را از تجارب کاری نجفی در سال‌های متمادی ذکر کرد.

مادر شهیدان نهی‌قناد، افزود: امیدواریم شناخت نجفی از ظرفیت‌ها و نقاط قوت و ضعف گیلان زمینه ارتقای کارآمدی و بهره‌وری را در دستگاه‌های اجرایی و دولتی فراهم آورد و تدبیر و امید را در بستر خدمت خالصانه به آحاد مردم ولایت‌مدار گیلان نمایان کند.  

وی با اشاره به پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی گیلان، توفیق مدیریت در این استان را مستلزم درک صحیح از شرایط و ویژگی‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن دانست.

شاد سعادت، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که مدیران بومی در روند اداره استان و نگاه فرابخشی در عرصه توزیع منابع و امکانات و توسعه همه جانبه موفق‌تر عمل کرده‌اند.

مادر شهیدان نهی‌قناد در ادامه خطاب به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: امیدوار بودیم نمایندگان مردم رشت در انجمن شهر نیز در انتخاب شهردار گزینه بومی بودن به همراه تخصص را لحاظ می‌کردند تا مطالبات به‌حق شهروندان در مدت کوتاه‌تری محقق می‌شد.

وی به مشکلات پیش آمده در دوره قبلی شورای شهر رشت و بروز رخوت و سستی در اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی اشاره کرد و متذکر شد: شهروندان رشت انتظار دارند پاسخ اعتماد خود نسبت به حضور پرشور در انتخابات شوراها را در بستر ایجاد تحول در مدیریت شهری دریافت کنند.

مادر شهیدان نهی‌قناد از شهردار جدید و منتخب شورای شهر رشت خواست تا حداقل دو تا سه طرح عمرانی چشمگیر در ماه‌های آینده در کلانشهر رشت را آغاز کند تا بارقه امید در دل شهروندان احیا و انتظارات برای قرار گرفتن این شهر در مسیر توسعه و احقاق حقوق شهروندی برآورده شود.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول