اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

سند چشم‌انداز توسعه رشت نیازمند بازنگری است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: سند چشم‌انداز توسعه رشت نیاز به بازنگری دارد.

سند چشم‌انداز توسعه رشت نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا رسولی عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در گیلان از نزدیک با نحوه ارسال خبر این رسانه آشنا شد.

وی اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در سطح کلان کشوری و گیلان را قوی خواند و اظهار کرد: تعامل بیشتر با این رسانه می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شورا یاری رساند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، تعامل با رسانه‌ها را رمز موفقیت در کارها دانست و تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت رسانه‌ای گیلان به ویژه خبرگزاری فارس استفاده بهینه کرد.

وی درباره مجموعه شورای اسلامی شهر رشت گفت: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت افراد متخصص حضور دارند و میانگین تخصص‌ها در این دوره بالا رفته است.

رسولی، برطرف شدن معضلات شهری را نیازمند برنامه مدون دانست و تصریح کرد: روند رو به رشد و شکوفایی شهر رشت با برنامه‌ریزی مدون ممکن می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه باید افق رو به رشدی در شورا برای شهر رشت ایجاد کرد، یادآور شد: سند چشم‌انداز توسعه رشت در دوره قبل تهیه و هنوز به تصویب نرسیده است و نیاز به بازنگری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی و ساختاری با افق میان‌مدت در دوره قبل تصویب و ابلاغ شده و باید آن را عملیاتی کنیم.

وی، با بیان اینکه تا دو ماه دیگر بودجه 93 شهرداری رشت باید تصویب شود، متذکر شد: اولویت‌ها در این زمینه هنوز مشخص نشده است.

رسولی، درباره انتخاب شهردار رشت اذعان کرد: از انتخاب شهردار جدید نگران و مخالف نیستیم اما می‌توانست اتفاق بهتری بیفتد.

وی، با تصریح بر اینکه شهردار منتخب رشت سابقه قابل ملاحظه‌ای دارد، یادآور شد: سیاهی در کارنامه شهردار منتخب رشت دیده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نگاه شورای دوره چهارم این شهر را برنامه‌محور و توسعه‌گرا خواند و متذکر شد: مجموعه شورا باید خانه رسانه باشد و این ارتباط روزانه برقرار شود.

انتهای پیام/2300/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول