اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی دماوند

راهپیمایی کودکان با هدف پیشگیری از تنبلی چشم برگزار شد

راهپیمایی حدود 50 نفر از کودکان دماوندی با هدف پیشگیری از تنبلی چشم به همت اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

راهپیمایی کودکان با هدف پیشگیری از تنبلی چشم برگزار شد

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند عصر امروز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هدف اصلی این راهپیمایی، اطلاع‌‏رسانی در خصوص طرح پیشگیری از تنبلی چشم و اهمیت آن است.

گوهر اسدحیدری افزود: اجرای این طرح از اواسط شهریور ماه آغاز شده است و تا اوایل آبان ماه نیز ادامه دارد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند اظهار داشت: تاکنون کودکان بیشتر مهدها و پیش‌‏دبستانی‏‌های شهرستان در این طرح معاینه شده‏‌اند.

اسدحیدری همچنین به استقبال خوب خانواده‌‏ها از این طرح اشاره و بیان کرد: خانواده کودکانی که در مهد نیستند، نیز با مراجعه شخصی به مراکز معرفی شده، معاینه چشم کودکان خود را انجام دادند.

 

وی در خصوص اهمیت تنبلی چشم تصریح کرد: این عارضه زاییده بیماری‏های چشم است که در صورت عدم درمان به‏‌موقع، ممکن است باعث کاهش بینایی تا پایان عمر یا حتی نابینایی مطلق شود.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در عین حال، این عارضه قابل تشخیص و درمان است و در صورت انجام معاینات در زمان مناسب، از ایجاد عارضه بعدی جلوگیری می‏‌کند.

شایان ذکر است؛ این راهپیمایی از محل ستاد بهزیستی شهرستان دماوند آغاز شد و در محل معاونت پیشگیری این اداره در فاصله حدود 700 متری پایان یافت.

کودکان شرکت‏‌کننده در این راهپیمایی، پلاکاردهای حاوی شعارهای مبارزه با تنبلی چشم را حمل می‏‌کردند و شعارهایی در این خصوص سر می‏‌دادند.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول