اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

مرگ بر آمریکا شعار اعتقادی مردم ایران است

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در اعتقادات مردم ایران اسلامی دارد.

مرگ بر آمریکا شعار اعتقادی مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: رویداد 13 آبان از چنان عظمتی برخوردار است که امام (ره) در این زمینه فرمودند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران در سفر به نیویورک حامل پیام صلح و سرافرازی ملت ایران بود، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر به نیویورک حامل پیام صلح و سرافرازی ملت ایران  اسلامی بود اما مانند گذشته با پاسخ خبیثانه دنیای استکبار مواجه شد و حتی آن‌ها وقاحت را به جایی رساندند که مرزهای کشورمان را جعلی می‌دانند.

این مسئول، حضور در راهپیمایی 13 آبان را وظیفه شرعی و قانونی همگان دانست و متذکر شد: 13 آبان روز دانش‌آموز است اما در واقع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده می‌شود.

وی، مناسبت‌های انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ و سرافراز ایران را یک امتحان و تجدید نیرو برای اعلام آمادگی در مقابل دولت‌های مستکبر جهان نامید.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: باید طبق فرمایش‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که گفتند «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر موجبات ترس و وحشت در دنیای استکبار شویم.

وی شعار مرگ بر آمریکا را اعتقادی مردم خواند و متذکر شد: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در اعتقادات مردم انقلاب ایران اسلامی دارد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول