اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شرکت مهندسی آبفای کشور

رتبه برتر توسعه زیرساخت‌ها به آبفار خراسان رضوی رسید

از سوی شرکت مهندسی آبفای کشور، شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی رتبه برتر توسعه زیرساخت‌های حفظ و بهبود کیفیت آب در بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور را کسب کرد.

رتبه برتر توسعه زیرساخت‌ها به آبفار خراسان رضوی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در متن تقدیر از این شرکت آمده است: شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی به این وسیله موفقیت آن شرکت را در کسب رتبه برتر سال 1391 در زمینه‌ توسعه زیرساخت‌های حفظ و بهبود کیفیت آب در بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی در گروه "الف" تبریک گفته ضمن تشکر از مجموعه دست‌اندرکاران آن شرکت به ویژه همکاران واحد کنترل کیفیت، توفیق روز افزونتان را از پروردگار متعال خواستارم.

به گزارش فارس، در حال حاضر متوسط کیفیت و بهداشت آب شرب روستاهای خراسان رضوی در بخش پایش عوامل شیمیایی 99 درصد و مطلوبیت میکروبی 98 درصد است که این شاخص‌ها به ترتیب 18 و 7 درصد جلوتر از اهداف تعیین شده در پایان دولت دهم است.

شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با دارا بودن 20 آزمایشگاه در زمینه سنجش پارامترهای فیزیکی و شیمیایی، باکتریولوژی، ریزآلاینده آلی، ریزآلاینده‌های معدنی، بیولوژی و فاضلاب در 17 شهرستان و ستاد استان براساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، روستاهای خراسان رضوی در 28 شهرستان را تحت پوشش قرار داده، به طوریکه آب شرب توزیع شده در روستاهای استان از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار بوده و این شرکت در سال‌های 90 و 91 در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، موفق به کسب رتبه‌های برتر کیفیت آب شده بود.

آزمایشگاه ریزآلاینده‌های این شرکت نیز که در آبان 1388 افتتاح شده، در نوع خود از جمله آزمایشگاه‌های مجهز در کشور در بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و حتی شهری است که مواد معدنی و آلی آب را مورد اندازه‌گیری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول