اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان:

تلاش صنعت برق در دوران دفاع مقدس از دید نگارشگران جنگ مخفی مانده است

دبیر کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان گفت: تلاش گروه‏های گمنام صنعت برق در دوران دفاع مقدس از دید نگارشگران جنگ مخفی مانده است.

تلاش صنعت برق در دوران دفاع مقدس از دید نگارشگران جنگ مخفی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی برق منطقه‏ای سمنان، عبدالرحیم فریدون در دیدار با سید علی‎اکبر صباغ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان با اعلام این موضوع، از خدمات کارکنان صنعت برق استان سمنان در سال‎های دفاع مقدس به نیکی یاد کرد.

وی با اشاره به اقدامات فنی و مهندسی انجام شده از سوی آن‎ها در پادگان قائمیه دزفول در خصوص برق‎رسانی به پادگان و احداث تأسیسات روشنایی در زمانی بسیار کوتاه و کیفیت مناسب از مقام کارکنان شهید شرکت برق منطقه‎ای سمنان تجلیل کرد.

فریدون با تجلیل از فعالیت‎های شرکت برق منطقه‎ای سمنان در راستای گرامی‎داشت مقام شهیدان، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و در مجموع حماسه دفاع مقدس به زمینه‎های قابل همکاری ستاد کنگره 3 هزار شهید استان سمنان با شرکت برق منطقه‎ای سمنان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به حضور خانواده‎ شهدا و همچنین ایثارگران و آزادگان در صنعت برق استان سمنان، وجود روحیه بسیجی در کارکنان شرکت برق منطقه‎ای سمنان را عامل موفقیت‎های کسب شده در راستای خدمت‎رسانی مناسب به مردم عنوان کرد و افزود: همه با هم باید با همت و کار مضاعف در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تحقق عملی حماسه اقتصادی گام برداریم.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول