اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفظ غیرحضوری قرآن کریم اداره ‌کل اوقاف خراسان رضوی:

سومین پایگاه حفظ غیرحضوری قرآن در گناباد افتتاح شد

مسئول حفظ غیرحضوری قرآن کریم اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از افتتاح سومین پایگاه حفظ غیرحضوری قرآن کریم این استان در گناباد خبر داد.

سومین پایگاه حفظ غیرحضوری قرآن در گناباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مرضیه رنجبران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ترویج حفظ قرآن کریم به‌ صورت غیرحضوری پایگاه‌هایی در کل شهرستان‌های استان دایر می‌شود.

وی ادامه داد: پایگاه اول در مشهد مقدس زیر نظر اساتید اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی مستقر در اداره ‌کل برای خواهران و برادران در سه گروه سنی 7 تا 12 سال، 13 تا 18 سال و 19 سال به بالا راه‌اندازی شده است.

مسئول حفظ غیرحضوری اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: پایگاه دوم وابسته به اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور و مستقر در تکیه ابوالفضلی این شهر است که فقط برای خانم‌ها در حال اجراست و به‌زودی برای آقایان هم اجرایی می‌شود.

رنجبران با بیان اینکه سومین پایگاه استان در گناباد و مستقر در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان واقع در خیابان شهید شوریده 10 فعالیت خود را شروع کرده است، اضافه کرد: این طرح به‌ علت استقبال خوب خانم‌ها فقط برای آنان و زیر نظر فاطمه بصیری حافظ 23 جزء قرآن کریم و نفر اول رشته حفظ 10 جزء مرحله شهرستانی مسابقات استانی اجرا می‌شود.

وی در خصوص چگونگی این طرح گفت: استاد قرآن هفته‌ای دو بار به‌ طور تلفنی با قرآن‌آموزان تماس می‌گیرد و 8 تا 10 دقیقه راهکارها و مشاوره لازم را برای ارتقای حفظ و پیشبرد محفوظات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول